do koszyka

Koszyk
 

Przyrząd do testowania szczelności elektrozaworów ZF 6HP19 6HP21 6HP26 6HP28 6HP32 6HP34 6R60 6R75 6R80

Przyrząd do testowania szczelności elektrozaworów  ZF 6HP19 6HP21 6HP26 6HP28 6HP32 6HP34 6R60 6R75 6R80
Cena: zł 290.40
  Ilość:  Do koszyka Wysyłka z Ukrainy

  Dodaj do życzeń

Dostępność: 7 szt

    Marka: MAKTRANS

    Kod produktu: 6HPSOLTOOL

Waga: 1.00 kg
Opis Podobne Opinie (0)

Często napotykamy problem przekładni z serii ZF 6HP - elektrozawory, prawie każdej naprawie takiej skrzyni towarzyszy wymiana elektrozaworów na nowe, pojedynczo lub w zestawie. Jednak wielu majstrów sprawdzenie tych elektromagnesów jest trudne, ponieważ nie wszystkie warsztaty do naprawy automatycznej skrzyni biegów wyposażone w stojaki do diagnostyki.

 

 

Tak wygląda diagnostyka elektrozaworu na stanowisku badawczym

 

Elektrozawór jest instalowany w stojaku za pomocą odpowiedniego adaptera i jest testowany w różnych temperaturach, zgodnie z wykresami można określić, w której sytuacji solenoid nie działa poprawnie, na przykład tylko wtedy, gdy jest zamknięty na ciepło. W rezultacie możesz zdecydować się na wymianę elektrozaworów.

"Maktrans" oferuje wygodną i przystępną cenowo alternatywę do testowania elektromagnesów 6-biegowych skrzyń ZF - specjalne narzędzie, które pozwala sprawdzić szczelność zaworu wewnątrz solenoidu. Do weryfikacji potrzebne jest tylko to narzędzie i tester próżniowy.

Narzędzie produkcji Maktrans do testowania elektrozaworów

 

Trochę teorii. Wewnątrz elektrozaworu znajduje się mały stalowy zawór, który działa w tulei z brązu. Pod wpływem gorącego i brudnego oleju, lub tuż po pewnym przebiegu, pojawia się zużycie w "gnieździe" z brązu zaworu, podczas gdy mechanizm samoregulujący pudła śledzi to i powoduje, że zawór przesuwa się dalej, aby zrekompensować zużycie otworu. W rezultacie otwór poszerza się coraz bardziej.

Na zdjęciu poniżej - przyczyna awarii elektrozaworu.

 

Zużycie może wygładać następujaco

 

Naszym zadaniem jest sprawdzenie pary zaworów + otwór na obecność zużycia. Adapter do testowania jest podłączony do wstępnie skalibrowanego testera próżni, ustawiamy elektrozawór  i patrymy. Jeśli wynik jest mniejszy niż 20 cali słupa rtęci, taki solenoid jest zdecydowanie zły i należy go wymienić. Natychmiast ostrzegamy, że jeśli wynik jest wyższy niż 20 w Hg - elektrozawór działający z prawdopodobieństwem 80%, tylko pełnowartościowe stanowisko testowe może dać dokładny werdykt, który graficznie wyświetli zacięcie elektromagnetycznego tłoka w różnych obszarach. Pokażemy jak przeprowadza się diagnostyka:

Sprawdzimy niebieski elektrozawór. Po lewej - zły wynik, po prawej - dobry.

 

Sprawdzimy żółty elektrozawór. Po lewej - zły wynik, po prawej - dobry.

 

Sprawdzimy pomarańczowy elektrozawór. Po lewej - zły wynik, po prawej - dobry.

 

Taka metoda sprawdzenia umożliwia zbudowanie stanowiska budżetowego do testowania elektrozaworów ZF 6HP za jedyne 375 USD:

W tym przypadku tester próżniowy służy do diagnozowania sterowników hydraulicznych wszelkich automatycznych skrzyń biegów.

Jeśli po diagnostyce państwo zdecydują się wymienić zestaw elektrozaworów na nowy - mamy oryginalne zestawy produkcyjne ZF:

Pańswo mogą również wysłać nam elektrozawory do sprawdzenia.

 

 

Остались вопросы? Отдел ремонта проконсультирует по любым вопросам технического характера:

Отдел ремонта Киев

  • +38 050 5272236 
  • +38 096 8330485 
  • +38 063 1156120
  • Дмитрий

 

Відділ ремонту Львів

  • +38 050 2628449 
  • +38 067 4692328
  • Дмитро

 

Отдел ремонта Одесса

  • +38 098 1103761 
  • +38 050 2628449
  • +38 067 4692328

 

Отдел ремонта Харьков

  • +38 096 8122122
  • +38 093 1410041

 

 
 

Napisz opinię

Imię i nazwisko:


Opinia: Uwaga: HTML nie jest interpretowany!

Ocena: Zła           Dobra



Maktrans - naprawa automatycznych skrzyń biegów. Części do automatycznych skrzyń biegów © 2019