zł 0,00
Zamówić- Marka: GM
- Model: AF55-19-01J
Model produktu skopiowany do schowka
- Sold: 2
- Waga (kg): 5.39
- Dostępność: Brak w Magazynie
- Przegłąd produktów
- Dostawa i płatność
- Questions - Answers (0)
- Powiązane produkty (14)
GM, Opel - 24228787, 93743190
SAAB - 5255492, 5255682, 5448584, 5255559, 5448568, 5448592, 5255666, 5449780, 93185091
Renault - 7701055165, 7701057664, 77011063520, 7701063522, 7701050141, 7701055164, 7701056737, 7701065769
Sterowanie hydrauliczne ASB AW55 – 50SN, AW55 – 51SN dla samochodów Volvo . Główną przyczyną większości przedwczesnych chorób "żelaza" - w niedostatecznym ciśnieniu oleju, który postępuje od sterownika hydraulicznego . Od brudu w oleju i wysokiej temperatury zjadają się i urażają się kanały klap i solenoidów. W zużyte miejsca nabija się brud i tłoki klinują się, wskutek czego olej nie dochodzi do pakietów sprzęgła i blokowania konwertera. Najczęściej problem wyraża się w tym, że przejścia między 2 i 3 biegami odbywają się w niewłaściwym czasie, spóźniają się czy odbywają się z ciosem. Za to odpowiada popularny w zamianie solenoid SLS. Ciosy - stwarzają zbędne obciążenie na hamulcową taśmę, co przybliża jej przedwczesny zgon. Remont sterownika hydraulicznego z czystką lepiej czynić jak najwcześniej, jak tylko pojawiły się pierwsze oznaki nieodpowiedniej pracy , póki nastąpi typowy i nieunikniony problem – zniszczenie obudowy sterownika . Zależnie od miary zużycia zaworowej płyty, podejmuje się decyzję - czy dosyć jednej czystki i zamiany solenoidów czy czas zamawiać nowy sterownik hydrauliczny.
SAAB 9’3 (2.0L Turbo 2WD, 2.0L, 2.8L), 9’5 (2.3L, 3.0L)
Renault Espase IV, Vel Satis (V6 3.0L)
Opel Saturn, Signum, Vectra-C (2.2L, 2.2LTD, 3.2L)
Fiat Lancia Thesis (V6 3.0L)
Dostępne metody płatności
- Płatność gotówką przy odbiorze
Metody wysyłki
- Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)