zł 0,00
Zamówić- Marka: VOLVO
- Model: AF55-19-19
Model produktu skopiowany do schowka
- Sold: 6
- Waga (kg): 5.49
- Dostępność: 57
Magazyn: | Dostępność: | Ilość: |
UA1 | 3 pcs. |
|
UA2 | 54 pcs. |
|
- Przegłąd produktów
- Dostawa i płatność
- Questions - Answers (0)
- Powiązane produkty (16)
30713188, 30713190, 30713185, 31259457, 30681430
Sterowanie hydrauliczne ASB AW55 – 50SN, AW55 – 51SN dla samochodów Volvo . Główną przyczyną większości przedwczesnych chorób "żelaza" - w niedostatecznym ciśnieniu oleju, który postępuje od sterownika hydraulicznego . Od brudu w oleju i wysokiej temperatury zjadają się i urażają się kanały klap i solenoidów. W zużyte miejsca nabija się brud i tłoki klinują się, wskutek czego olej nie dochodzi do pakietów sprzęgła i blokowania konwertera. Najczęściej problem wyraża się w tym, że przejścia między 2 i 3 biegami odbywają się w niewłaściwym czasie, spóźniają się czy odbywają się z ciosem. Za to odpowiada popularny w zamianie solenoid SLS. Ciosy - stwarzają zbędne obciążenie na hamulcową taśmę, co przybliża jej przedwczesny zgon. Remont sterownika hydraulicznego z czystką lepiej czynić jak najwcześniej, jak tylko pojawiły się pierwsze oznaki nieodpowiedniej pracy , póki nastąpi typowy i nieunikniony problem – zniszczenie obudowy sterownika . Zależnie od miary zużycia zaworowej płyty, podejmuje się decyzję - czy dosyć jednej czystki i zamiany solenoidów czy czas zamawiać nowy sterownik hydrauliczny.
Volvo C30 (2.5L), S40 (1.9L, 2.4L, 2.5L), V50 (1.9L, 2.4L, 2.5L), S50 (2.3L, 2.4L, 2.5L), S60 (2.3L, 2.4L, 2.5L), S70 (2.3L, 2.4L, 2.5L), XC70 (2.3L, 2.4L, 2.5L), S80 (2.5L), S90 (2.5L), XC90 (2.5L)
Dostępne metody płatności
- Płatność gotówką przy odbiorze
Metody wysyłki
- Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)