zł 0,00
Zamówić- Marka: MAKTRANS-OEM
- Model: OEM-DCT450-01
Model produktu skopiowany do schowka
- Sold: 90
- Waga (kg): 0.03
- Dostępność: 173
Magazyn: | Dostępność: | Ilość: |
UA1 | 72 pcs. |
|
UA2 | 81 pcs. |
|
Słowacja | 20 pcs. |
|
- Przegłąd produktów
- Dostawa i płatność
- Questions - Answers (1)
- Powiązane produkty (3)
Uwaga: instalacja takiego zaworu pozwala podnieść próżnię o 3-7 inHg. To nie jest uniwersalna metoda naprawy, a jeśli w kanale sterownika hydraulicznego występuje krytyczne zużycie- ona nie pomoże.
Przed zainstalowaniem zaworu należy wypolerować kanał:
Tutaj możesz zobaczyć, jak wygląda naprawa sterownika hydraulicznego za pomocą takich zaworów.
Dostępne metody płatności
- Płatność gotówką przy odbiorze
Metody wysyłki
- Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Hi Mark, I have a 6DCT450 and change a the clutch unit, clean the valve body and test all solenoids with air and vacum. All ok, but now it will not program the chutch, ont the first item (lube) go and go and it say error and dont pass. I have done the vacum test on the primary regulator on the end plug and is ok. On the manual of ATSG a see that the Secondary Pressure Regulator Valve maybe do this problem. The question is, If I buy from you the Secondary Pressure Regulator Valve DCT450 MPS6 (size +0.015 mm) and the end plug can I resolve this? Thank you!!
Hello, without diagnostic we can't guarantee that replacing Secondary Pressure Valve 100% fix your problem. Do you make vacuum test of this valve? If yes, what values? Valve coating are ok or damaged?