zł 0,00
Zamówić- Marka: MAKTRANS
- Model: CLUTCHBALDCT250
Model produktu skopiowany do schowka
- Waga (kg): 10
- Dostępność: Brak w Magazynie
- Przegłąd produktów
- Dostawa i płatność
- Questions - Answers (0)
Brak równowagi to jedno z najniebezpieczniejszych zjawisk, które wpływa na wszystkie obracające się części w samochodzie. Dla każdej obracającej się części, z tego czy innego powodu, środek masy nie znajduje się na osi obrotu, ale jest od niej odsunięty o pewną odległość. W tym przypadku występuje brak równowagi. Gdy część się obraca, wystąpi siła odśrodkowa, która powoduje wibracje. Dlatego z teoretycznego punktu widzenia wyważanie polega na tworzeniu niewyważenia w części równej co do wielkości (modułu) i przeciwnej pod względem znaku do pierwotnej nierównowagi. Suma tych niewyważeń (niewyważenie wynikowe) będzie równa zeru, co oznacza, że nasza część jest wyważona i nie będzie wibracji podczas obrotu.
Jak zrozumieć po naprawie ASB, że problem tkwi w wyważaniu sprzęgła? Głównym objawem są wibracje na biegu jałowym.
Istnieją dwa sposoby równoważenia: statyczne i dynamiczne. Stosujemy dynamiczne wyważanie. Clutch DCT250 (z kołem zamachowym) wyważane jest na specjalnej wyważarce.
- Sprzęgło i koło zamachowe łączymy za pomocą trzpienia centrującego
- Sprzęgło z kołem zamachowym jest montowane na wyważarce.
- Ustawiamy niezbędne wartościw systemie i balansujemy do pożądanego rezultatu (1,5-2g przy 800 obr/min)
Dostępne metody płatności
- Płatność gotówką przy odbiorze
Metody wysyłki
- Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)