0

zł 0,00

Zamówić

Zestaw naprawczy akumulatora 0AM DQ200 (przy zwrocie starego akumulatora cena 470zł)

  • Marka: MAKTRANS
  • Model: 0AM32506FF
    Model produktu skopiowany do schowka
  • Sold: 221
  • Waga (kg): 1.1
  • Kończy się
  • Dostępność: 221
zł 540,00
Głowne specyfikacje
Stan (używana, nowa): używany
If you order more than 42 pcs - shipping time will be longer at few days
Magazyn: Dostępność: Price: Ilość:
UA1 15 pcs. zł 540,00
Add to cart
Add to cart
UA2 179 pcs. zł 540,00
Add to cart
Add to cart
Słowacja 27 pcs. zł 540,00
Add to cart
Add to cart
  • Przegłąd produktów
  • Dostawa i płatność
  • Questions - Answers (1)
  • Powiązane produkty (7)

Naprawa cylindra akumulatora cisnienia automatyznej skrzyni biegów DSG 7 0AM (DQ200).

DSG DQ200 - 7-stopniowa, zrobotyzowana skrzynia biegów, zaprojektowana do przenoszenia momentu obrotowego do 250 Н*м. Ten model automatycznej skrzyni biegów jest szeroko reprezentowany w gamie samochodów koncernu VAG o pojemności silnika do 2 litrów::
- Audi A1, A3, Q3
- Seat Altea, Ibiza, Leon
- Skoda Fabia, Octavia, Superb
- VW Beetle, Golf, Jetta, Polo, Passat, Scirocco, Tiguan, Touran

Zrobotyzowana skrzynia biegów jest sterowana za pomocą jednostki elektrohydraulicznej - mechatronika. Cechą charakterystyczną tego modelu automatycznej skrzyni biegów jest wysoka wartość ciśnienia płynu hydraulicznego na siłowniki. W przeciwieństwie do sterowników hydraulicznych konwencjonalnych ASB, mechatronika posiada własny obwód olejowy oddzielony od obwodu smarowania mechanicznej części przekładni, co uniemożliwia zanieczyszczenie płynu hydraulicznego. Do przenoszenia sił sterowania mechatronika wykorzystuje niewielką ilość oleju - tylko 1,1 litra, a ciśnienie sterujące osiąga 60 barów (około 60 Atmosfery). W samochodzie pracującym takie ciśnienie wytwarzane jest przez pompę olejową, ale po wyłączeniu zapłonu ciśnienie jest zwalniane. Aby szybko wytworzyć ciśnienie po włączeniu zapłonu w mechatronice, stosuje się specjalną jednostkę - akumulator ciśnienia. Bateria jest wykonana w formie cylindra gazowego, wewnątrz którego ciśnienie wynosi 50 barów. Po włączeniu zapłonu akumulator pokazuje początkowe ciśnienie w układzie hydraulicznym, po czym pompa oleju dostosowuje wymaganą wartość w zależności od temperatury otoczenia.

Strukturalnie akumulator ciśnieniowy jest zainstalowany w obudowie mechatronika poprzez połączenie gwintowe i uszczelniony gumowym pierścieniem.

W przypadku awarii baterii można ją wymienić na nową.

Wysokie ciśnienie w systemie, cykliczne obciążenia i zmęczenie materiału obudowy mechatronika z czasem prowadzą do zniszczenia gniazda baterii ciśnienia. Na początku przejawia się w postaci długiiego pompowania hydrauliki mechatronika po włączeniu zapłonu, w związku z niestandardowym obniżeniem ciśnienia przez mikropęknięcia w obudowie. Dalsza eksploatacja prowadzi do powstania błędów związanych z ciśnieniem oleju w mechatroniku. Przy tym zewnętrzne badanie nie zawsze pozwala wykryć wady.

.Z biegiem czasu mikropięknięcia zwiększają się i powodują zniszczenie gniazda mechatronika, które w połączeniu z wysokim ciśnieniem w akumulatorze przypomina eksplozję. Konsekwencje takiego zniszczenia mogą być przyczyną niepowodzenia mechatroniki spowodowanej zanieczyszczeniem kanałów obiegu oleju przez fragmenty części obudowy.

W celu rozwiązania problemu powiększenia mikropęknięć i zapobiegania skutków globalnego zniszczenia mechatronika, specjalistami firmy została opracowana technologia wzmocnienia gniazda akumulatora poprzez zastosowanie materiałów o podwyższonej wytrzymałości. W tym celu, gniazdo akumulatora jest przygotowywane pod instalowanie wzmocnionej  szklanki przez frezowanie na obrabiarkach ze sterowaniem numerycznym (cnc systemem, co zapewnia wymagany poziom dokładności obróbki powierzchni części.

Wzmocniona szkłanka jest wykonane ze stali i jest mocniejsze niż standardowe gniazdo w obudowie mechatronika ( materiał obudowy mechatronika- stop aluminiowy) według charakterystyki wytrzymałościowej. Wymiary szkłanki dokładnie powtarzają oryginalne wymiary gniazda akumulatora: skok gwintu, średnicę, rozmiar otworów do mocowania i podawania oleju.

.Na wcześniej przygotowanym miejscu w obudowie mechatronika instaluj się wzmocniona szklanka, zewnątrz konsrukcja nie różni się od oryginalnego wyglądu.

.Dalsze prace montażowe odbywają się w normalnym trybie przy użyciu połączeń śrubowych zgodnie z schematem technologicznym obsługi mechatronika.

Po zakończeniu naprawy mechatronik łączy się z mechaniczną częścią układu napędowego i samochód przechodzi próby zaczynając od włączenia zapłonu i kontroli oryginalnego ciśnienia mechatronika kończąc ewaluacją  we wszystkich trybach pracy skrzyni. 
Występowanie błędów ciśnienia mechatronika i długi start po włączenie zapłonu, któremu towarzyszy dźwięk pompy oleju - najczęstsze objawy problemów z akumulatorem ciśnienia. Szybka diagnostyka i naprawa pozwalają zapobiec powstawaniu awarii i znacznie zaoszczędzić na jej eliminowaniu.

Dostawa i płatność

Dostępne metody płatności

  • Płatność gotówką przy odbiorze

Metody wysyłki

  • Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (1)
Shigekazu

Hello. I have a question about the product below. ①Product code: 0AM32506FF Is this item priced at $120 in the condition shown in the photo? ②Product code: STL-HS-0AM is $60, but do I need to purchase it separately? Is it 180 dollars for ①+②? Please answer. Car Support Kawase Co., Ltd. AT person Kawase

MAKTRANS MAKTRANS

Hello, 0AM32506FF contains steel accumulator housing, like on photo.