zł 0,00
Zamówić- Marka: LINESOON INDUSTRIAL
- Model: 80SCSO2
Model produktu skopiowany do schowka
- Waga (kg): 0.2
- Dostępność: 1
Magazyn: | Dostępność: | Ilość: |
UA2 | 1 pcs. |
|
- Przegłąd produktów
- Dostawa i płatność
- Questions - Answers (0)
Elektrozawór liniowy #2 w sterownikach AW TF-80SC odpowiada za ciśnienie pakietu C3 (SLC3). W sterownikach AW TF-81SC - C3 (SSC) i B1 (SSE), stosuje się 2 szt. Niestety zastąpienie jedynie elektrozaworu nie eliminuje poślizg z 2 na 3 bieg. Problem polega na tym że jest przeciek wewnątrz sterownika.
Mazda 6 (V6 3.0L, 3.6L), CX7 (L4 2.3L), CX9 (V6 3.5L, 3.7L), MPV (2.2L, 2.3L).
Hyundai Veracruz (3.0L, 3.5L, 3.8L).
Volvo S60 (2.5L), S70, XC70, S80 (3.2L, 4.4L), S90, XC90 (3.2L, 4.4L), V70 (2.5L), XC60 (3.0TC).
Opel Vectra, Zafira.
Peugeot 307 (1.4L, 1.6L, 2.0L), 407, 607 (2.7L).
Renault Vel Satis (V6 3.0L), Espace IV, Avantime (3.0L).
Saab 9'3 (2.8L Turbo).
Land Rover Freelander (L6 3.2L).
Citroen C4 (1.4L, 1.6L, 2.0L), C5 (1.6L, 1.7L, 2.0L, 2.2L, 2.9L), C6 (2.2L, 2.7L, 3.0L).
Fiat Chroma (1.8L, 1.9L, 2.2L, 2.4L).
Ford Fusion (V6 3.0L, 3.5L), Mondeo (2.0L, 2.3L), Galaxy (2.0L, 2.3L), S-MAX (2.0L, 2.3L).
Dostępne metody płatności
- Płatność gotówką przy odbiorze
Metody wysyłki
- Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)