0

zł 0,00

Zamówić

Regeneracja sterownika hydraulicznego U660

  • Marka: MAKTRANS
  • Model: remontgU660-PL
    Model produktu skopiowany do schowka
  • Waga (kg): 10
  • Dostępność: 10990
zł 1 950,00
If you order more than 999 pcs - shipping time will be longer at few days
Magazyn: Dostępność: Price: Ilość:
UA1 999 pcs. zł 1 950,00
Add to cart
Add to cart
UA2 9991 pcs. zł 1 950,00
Add to cart
Add to cart
  • Przegłąd produktów
  • Dostawa i płatność
  • Questions - Answers (0)

Cena nie obejmuje wartości elektrozaworów

Rodzaje napraw

 Toyota, Lexus

Naprawa płyty sterownika U660 Toyota

 

U660E – nowoczesna, 6-biegowa automatyczna skrzynia biegów opracowana w 2006 roku, instałuje  się w samochodach z napędem na wszystkie koła i przednionapędowe Toyoty (Camry, Avalon, Sienna) i Lexus (ES350, RX350) z silnikami 2.5 do 3.5 litrów. Wkrótce skrzynia zyskała reputację dość problematycznego urządzenia, auta nawet z małym przebiegiem stali się częstymi gośćmi warsztatów samochodowych –jako  pierwsze psuli  się powlekane gumą tłoki, dalej po przebiegu rzędu 70-90 tysięcy problemy z koszem C1 C2, spalali się tarczki i sam kosz, w wyniku wymagana była wymiana węzła w komplecie.

Ale naprawdę poważne problemy czekają na właścicieli po przebiegu 150-200 tys. – ściera  się okładzina cierna przekładni hydrokinetycznej i ziarno ścierne trafia do sterownika hydraulicznego, w wyniku cierpią elektrozawory i sama plyta hydrauliczna, w tym artykule zajmiemy się właśnie tym problemiem. 

Usterki sterownika hydraulicznego można podzielić na 2 kategorie, nieprawidłowa praca i awaria elektrozaworu i zużycie kanałów sterownika hydraulicznego. Zewnętrzne objawy są praktycznie identyczne – szarpnięcia/uderzenia podczas zmiany biegów, poślizg lub w ogóle brak możliwości zmiany biegów, nie działa blokada sprzęgła hydrokinetycznego Szukanie usterki polega na demontażu sterownika hydraulicznego, jego demontażu i kontroli na straty ciśnienia na specjalnym stoisku, określeniu strefy uwolnienia ciśnienia i potem rozpoczyna się renowacja płyty hydraulicznej.

Na zdjęciu powyżej – przekrój sterownika hydraulicznego, zużycie na wewnętrznej powierzchni kanałów widoczne gołym okiem. Przy takim zużyciu kanała tloka  przepuszcza sie olej nawet w stanie zamkniętym, wynik – nadciśnienie (objawy – wstrząsy i uderzenia podczas zmiany biegów) lub odwrotnie brak ciśnienia (spalone tarczki, przegrzanie skrzyni, poślizg i "opóżnienie" przy zmianie biegow).

Sterownik hydrauliczny U660 z zużytymi kanałami płyty hydraulicznej

Poniższa procedura naprawy została opracowana przez firmę "Maktrans": tuleja aluminiowa o powiększonej średnicy zewnętrznej jest szlifowana i montowana w wstępnie wytłoczony kanał sterownika hydraulicznego.

Elektrozawory są umieszczane na stoisko i są sprawdzane w różnych trybach, dalej są rozbierane, płukane, uszkodzone części (tuleje) wymieniane są na nowe. Ostatni etap naprawy – montaż sterownika hydraulicznego i sprawdzenie w warunkach  różnych temperatur, stand pozwala testować sterownik hydrauliczny w warunkach podobnych do pracy przy temperaturze oleju w okolicach 100 stopni Celsjusza. Jeśli wyniki testu są zgodne z przepisami – sterownik hydrauliczny jest gotowy do instalacji na samochód.

Auta ze skrzynią U660
Модель Год Объем
Toyota Avensis 2008-2011 2.2 L
Toyota Camry 2006-2011 3.5 L
Toyota Sienna 2009-2011 3.5 L
Toyota Highlander 2009-2011 2.7 L; 3.5 L
Toyota RAV4 2008-2011 3.5 L
Toyota Estima 2006-2011 3.5 L
Toyota Blade 2008-2011 3.5 L
Toyota Avalon 2008-2011 3.5 L
Toyota Aurion 2006-2011 3.5 L
Toyota Venza 2008-2011 2.7 L; 3.5L
Toyota Vanguard 2011 3.5 L
Toyota Verso 2009-2011 2.2 L
Toyota Mark X Zio 2007-2011 3.5 L
Toyota Alphard 2008-2011 3.5 L
Lexus ES350 2006-2011 3.5 L
Lexus RX350 2008-2011 3.5 L
 
Dostawa i płatność

Dostępne metody płatności

  • Płatność gotówką przy odbiorze

Metody wysyłki

  • Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (0)