0

zł 0,00

Zamówić

Regeneracja sterownika hydraulicznego TF70SC

  • Marka: MAKTRANS
  • Model: remontgTF70SC-PL
    Model produktu skopiowany do schowka
  • Waga (kg): 10
  • Dostępność: 10982
zł 1 950,00
If you order more than 993 pcs - shipping time will be longer at few days
Magazyn: Dostępność: Price: Ilość:
UA1 993 pcs. zł 1 950,00
Add to cart
Add to cart
UA2 9989 pcs. zł 1 950,00
Add to cart
Add to cart
  • Przegłąd produktów
  • Dostawa i płatność
  • Questions - Answers (0)

Naprawa płyty sterownika hydraulicznego ASB TF-70SC

TF-70SC - sześcio-biegowa automatyczna skrzynia biegów skonstruowana przez Aisin Warner na zlecenie Peugeot-Citroen dla samochodów benzynowych przednionapędowych z silnikiem o pojemności 2 litrów. Obecnie automatyczna skrzynia biegów TF-70SC   montuje się na następujące modele samochodów: Peugeot 308, 3008, RCZ, 508, 5008, 408; C5 DS4, DS5; Fiat 500.

 

Opis problemu.
- przełączanie biegów z poślizgiem
- uderzenie podczas zmiany biegów 
 
Diagnostyka.
odczas pracy ASB  płyta sterownika hydraulicznego zużywa się. Wyraża się to zużyciu się kanałów  zaworów regulacyjnych ciśnienia oleju i utraty teflonowej powłoki tłoków suwakowych. Również powierzchnia tłoków suwakowych może mieć zadziory i zadrapania od fragmentów metalowych znajdujących się w oleju ASB. W rezultacie, ciśnienie oleju ASB spada, co prowadzi do objawów opisanych powyżej.
 
 
Usterki w płycie sterownika  hydraulicznego zmniejszają ciśnienie dzięki utracie szczelności w systemie. Aby wykryć zużycie wykorzystuje się urządzenie, które wytwarza obniżone ciśnienie podawane  do kontrolowanej części płyty sterownika hydraulicznego.
 
 
Jeśli sprawdzany obszar (kanał + tłok) odpowiada roboczym charaktrerystykom - zmniejszone ciśnienie utrzymuje się, jeśli są oznaki zużycia - szczelność systemu naruszona, a wzrost ciśnienia ma miejsce z powodu zwolnienia ciśnienia przez zużytą część. Również przeprowadza się przegłąd płyty sterownika hydraulicznego. Zużyte miejsca zaznaczają się jak przyciemnione lub błyszczące
 
 
Wyeliminowanie usterki
Specjaliści firmy Maktrans opracowali technikę naprawy sterownika hydraulicznego, która polega na wyprodukowaniu tulei kanału i wymianie tłoka.
 
 
Tuleja jest wykonana z wysokiej jakości aluminium, a po instalacji do zużytego kanalu, przywraca poprzednią szczelność sterownikowi hydraulicznemu. Wartości operacyjne zregenerowanego sterownika hydraulicznego odpwiadają wartościom operacyjnym nowego sterownika hydraulicznego TF-70SC, przy znacznie niższych kosztach.

 

Wymiana zaworu TCC Lock-up control

Wymiana tulei akumulatora

Objawy:

- Opóźnienie włączania i uderzenie podczas włączania DRIVE

- Twarda Neutral

- Pływające obroty na 4, 5 i 6 biegu

- Obecność kodów usterek sprzęgła hydrokinetycznego

Citroen C5, DS4,

       Peugeot 308, 3008, 508, 5008, RCZ,

       Volvo S70, XC70

 

Dostawa i płatność

Dostępne metody płatności

  • Płatność gotówką przy odbiorze

Metody wysyłki

  • Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (0)