zł 0,00
Zamówić- Marka: MAKTRANS
- Model: remontgA4CF1-PL
Model produktu skopiowany do schowka
- Waga (kg): 10
- Dostępność: 10987
Magazyn: | Dostępność: | Ilość: |
UA1 | 999 pcs. |
|
UA2 | 9988 pcs. |
|
- Przegłąd produktów
- Dostawa i płatność
- Questions - Answers (0)
Wymiana zaworu regulacyjnego TCC
Objawy:
- Poślizg między 2 i 3, 3 i 4 biegiem
- Opóżnienie i uderzenie wstecznego biegu
Wymiana zaworu redukcyjnego ciśnienia
Objawy:
- Poślizg między 2 i 3, 3 i 4 biegami
- Opóżnienie i uderzenie wstecznego biegu
Hyundai Elantra, i30, Accent, Avante, Kia Carens, Soul, Ceed, Cerato, Spectra, Pride
Naprawa sterownika hydraulicznego automatycznej skrzyni biegów A4CF1 - A4CF2
Czterostopniowa ASB A4CF1- jest wspólnym opracowaniem fachowców kompanii Mitsubishi i Hyundai. Po raz pierwszy została wprowadzona w 2005 roku i był przeznaczony dla małych samochodów z napędem na przednie koła z silnikiem o pojemności 2 litrów. Ta modyfikacja ASB instalowała się na Hyundai Accent, Elantra, Getz, Kia Cerato, Spectra, Soul i inne małolitrażowe modele modele. A4CF2 to zmodyfikowana i udoskonalona wersja A4CF1, lecz tak samo pozycjonuje się w jakości ASBdla małolitrażowych samochodów. Ostateczna wersja rodziny A4CF została przedstawiona w 2007 roku
Sterownik hydrauliczny A4CF1/2 ma prostą konstrukcję z liniowym rozmieszczeniem elektrozaworów. Najbardziej obciążonym jest elektrozawór liniowego ciśnienia, który z reguły uszkadza się jako pierwszy i należy go wymienić.
Inne elektrozawory (wykonane w modułowej obudowie) zużywają się równomiernie i zwykle , wymieniają się w komplecie. Obowiązkową procedurą jest sprawdzenie okablowania elektrozaworów, ponieważ ASB wyprodukowane do roku 2007 w większości wypadków miały defekty właśnie okablowania lecz nie elektrozaworów.
Jedną z najczęściej występujących wad ASB jest uderzenie albo szarpnięcie, podczas włączenia biegu wstecznego . Przyczyną takiego zachowania jest zużycie kanału zaworu regulującego ciśnienie (zużycie ścianek kanałów , zwiększenie rozmiaru przekroju). Aby rozwiązać ten problem, specjaliści firmy Maktrans opracowali technologię naprawy sterownika hydraulicznego, która polega na wytwarzaniu kanału tulei oraz wymianie tłoczka. Tuleja jest wykonana z wysokiej jakości aluminium, a po instalacji w kanale, przywraca poprzednią szczelność sterownikowi hydraulicznemu. Parametry robocze zregenerowanego sterownika hydraulicznego odpowiadają wartościom operacyjnym sterownika hydraulicznego A4CF1 / 2.
Przywrócenie do normalnego stanu kanału zaworu sterownika hydraulicznego rozwiązuje tak samo problemy związane z przegrzewaniem sprzęgła, w tym wypadku remontu podlega kanał zaworu blokowania sprzęgła hydrokinetycznego.
Do wykrycia obszarów obudowy sterownika hydraulicznego, nie odpowiadających roboczym charakterystykom, wykorzystuje się specjalny próżniowy tester.
Poniżej przedstawione są modele samochodów z zainstalowaną automatyczną skrzynią biegów A4CF1 / 2
Marka | Rok | Silnik | ASB |
---|---|---|---|
Hyundai Elantra | 2007-up | 1.6l, 1.8l, 2.0l | A4CF2 |
Hyundai Elantra | 2010-up | 1.6l | A4CF1 |
Hyundai Avega | 2011 | 1.6l | A4CF1 |
Hyundai Getz | 2006-2009 | 1.4l | A4CF1 |
Hyundai i20 | 2008-up | 1.4l, 1.6l | A4CF1 |
Hyundai i30 | 2007-up | 1.4l, 1.6l, 2.0l | A4CF1 |
Hyundai Moinca (Sonata) | 2009-up | 1.8l | A4CF2 |
Hyundai Verna | 2005-up | 1.4l, 1.5l, 1.6l | A4CF1 |
Kia Carens | 2009 | 1.6l | A4CF1 |
Kia Ceed | 2007-up | 1.6l | A4CF1 |
Kia Spectra | 2004-up | 1.6l | A4CF2 |
Kia Soul | 2008-up | 1.6l, 2.0l | A4CF1/2 |
Kia Cerato | 2005-up | 1.6l, 2.0l | A4CF1/2 |
Kia Pride | 2005-up | 1.4l, 1.5l, 1.6l | A4CF1/2 |
Kia Forte | 2008-up | 1.6l, 2.0l | A4CF1/2 |
Dostępne metody płatności
- Płatność gotówką przy odbiorze
Metody wysyłki
- Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)