0

zł 0,00

Zamówić

Regeneracja sterownika hydraulicznego A4CF1 A4CF2

  • Marka: MAKTRANS
  • Model: remontgA4CF1-PL
    Model produktu skopiowany do schowka
  • Waga (kg): 10
  • Dostępność: 10987
zł 1 950,00
If you order more than 999 pcs - shipping time will be longer at few days
Magazyn: Dostępność: Price: Ilość:
UA1 999 pcs. zł 1 950,00
Add to cart
Add to cart
UA2 9988 pcs. zł 1 950,00
Add to cart
Add to cart
  • Przegłąd produktów
  • Dostawa i płatność
  • Questions - Answers (0)

 Wymiana zaworu regulacyjnego TCC 

 Objawy:

             - Poślizg między 2 i 3, 3 i 4 biegiem

             - Opóżnienie i uderzenie wstecznego biegu

 

 Wymiana zaworu redukcyjnego ciśnienia

 Objawy:

             - Poślizg między 2 i 3, 3 i 4 biegami

             - Opóżnienie i uderzenie wstecznego biegu

 Hyundai Elantra, i30, Accent, Avante, Kia Carens, Soul, Ceed, Cerato, Spectra, Pride

 

Naprawa sterownika hydraulicznego automatycznej skrzyni biegów A4CF1 - A4CF2

 

Czterostopniowa ASB A4CF1- jest wspólnym opracowaniem fachowców kompanii Mitsubishi i Hyundai.  Po raz pierwszy została wprowadzona w 2005 roku i był przeznaczony dla małych samochodów z napędem na przednie koła z silnikiem o pojemności 2 litrów. Ta modyfikacja ASB instalowała się  na Hyundai Accent, Elantra, Getz, Kia Cerato, Spectra, Soul  i inne małolitrażowe modele modele. A4CF2 to zmodyfikowana i udoskonalona wersja A4CF1, lecz tak samo pozycjonuje się w jakości ASBdla małolitrażowych samochodów. Ostateczna wersja rodziny A4CF została przedstawiona w 2007 roku

 

 

 

 

 

Sterownik hydrauliczny A4CF1/2 ma prostą konstrukcję z liniowym rozmieszczeniem elektrozaworów.  Najbardziej obciążonym jest elektrozawór liniowego ciśnienia, który z reguły uszkadza się jako pierwszy  i należy go wymienić.

Inne elektrozawory (wykonane w modułowej obudowie) zużywają się równomiernie i zwykle , wymieniają się w komplecie. Obowiązkową procedurą jest sprawdzenie okablowania elektrozaworów, ponieważ ASB wyprodukowane do roku 2007 w większości wypadków miały defekty właśnie okablowania lecz nie elektrozaworów.

 

Jedną z najczęściej występujących wad ASB jest uderzenie albo szarpnięcie, podczas włączenia biegu wstecznego . Przyczyną takiego zachowania  jest zużycie  kanału zaworu regulującego ciśnienie (zużycie ścianek kanałów , zwiększenie rozmiaru przekroju). Aby rozwiązać ten problem, specjaliści firmy Maktrans opracowali technologię naprawy sterownika hydraulicznego, która polega na wytwarzaniu kanału tulei oraz  wymianie tłoczka. Tuleja jest wykonana z wysokiej jakości aluminium, a po  instalacji w kanale, przywraca poprzednią szczelność sterownikowi hydraulicznemu. Parametry robocze zregenerowanego sterownika hydraulicznego odpowiadają  wartościom operacyjnym sterownika hydraulicznego A4CF1 / 2.

Przywrócenie do normalnego stanu kanału zaworu sterownika hydraulicznego rozwiązuje tak samo problemy związane z przegrzewaniem sprzęgła, w tym wypadku remontu podlega kanał zaworu blokowania sprzęgła hydrokinetycznego. 

Do wykrycia obszarów obudowy sterownika hydraulicznego, nie odpowiadających roboczym charakterystykom, wykorzystuje się specjalny próżniowy tester.

Poniżej przedstawione są modele samochodów z zainstalowaną automatyczną skrzynią biegów A4CF1 / 2

Marka Rok Silnik ASB
Hyundai Elantra 2007-up 1.6l, 1.8l, 2.0l A4CF2
Hyundai Elantra 2010-up 1.6l A4CF1
Hyundai Avega 2011 1.6l A4CF1
Hyundai Getz 2006-2009 1.4l A4CF1
Hyundai i20 2008-up 1.4l, 1.6l A4CF1
Hyundai i30 2007-up 1.4l, 1.6l, 2.0l A4CF1
Hyundai Moinca (Sonata) 2009-up 1.8l A4CF2
Hyundai Verna 2005-up 1.4l, 1.5l, 1.6l A4CF1
Kia Carens 2009 1.6l A4CF1
Kia Ceed 2007-up 1.6l A4CF1
Kia Spectra 2004-up 1.6l A4CF2
Kia Soul 2008-up 1.6l, 2.0l A4CF1/2
Kia Cerato 2005-up 1.6l, 2.0l A4CF1/2
Kia Pride 2005-up 1.4l, 1.5l, 1.6l A4CF1/2
Kia Forte 2008-up 1.6l, 2.0l A4CF1/2
Dostawa i płatność

Dostępne metody płatności

  • Płatność gotówką przy odbiorze

Metody wysyłki

  • Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (0)