0

zł 0,00

Zamówić

Regeneracja sterownika hydraulicznego 0C8

  • Marka: MAKTRANS
  • Model: remontg0c8-PL
    Model produktu skopiowany do schowka
  • Waga (kg): 10
  • Dostępność: 11000
zł 1 950,00
Głowne specyfikacje
:
:
:
If you order more than 1000 pcs - shipping time will be longer at few days
Magazyn: Dostępność: Price: Ilość:
UA1 1000 pcs. zł 1 950,00
Add to cart
Add to cart
UA2 10000 pcs. zł 1 950,00
Add to cart
Add to cart
  • Przegłąd produktów
  • Dostawa i płatność
  • Questions - Answers (0)
  • Powiązane produkty (1)

Naprawa systemu regulacji ciśnienia sterowników hydraulicznych automatycznej skrzyni biegów TR-80SD (VW 0C8)

Automatyczna skrzynia biegów TR-80SD opracowana przez Aisin AW dla koncernu Volkswagen AG. W systemie notacji VW została oznaczona 0C8. Ośmio-stopniowa automatyczna skrzynia biegów jest przeznaczona dla pojazdów ciężkich z podłużnym układem silnika, w zależności od wersji jest zdolna do przenoszenia momentu obrotowego do 1000 Nm. Od 2010 0C8 montuje się na diezlowe i hybrydowe modele Tuareg i diezlowe Audi o pojemności silnika Diesla 3,0 litra.

Elektro-hydrauliczny moduł zaworów steruje częścią mechaniczną automatycznej skrzyni biegów. Oprócz przełączenia biegów elektro-hydrauliczny moduł zaworów kontroluje ciśnienie oleju w sterowniku hydraulicznym, sterownicze ciśnienie w sterowniku hydraulicznym, ciśnienie Lock-upu sprzęgła hydrokinetycznego i ciśnienie smarowania.

W procesie eksploatacji niszczą się kanały zaworów i solenoidy sterowania hydraulicznego. Jedną z oznak zużycia jest spadek głównego ciśnienia w automatycznej skrzyni biegów. W wyniku spadku ciśnienia zakłóca się praca systemu smarowania i systemu blokady sprzęgła hydrokinetycznego. Konsekwencją takich błędów może być wzrost temperatury ASB, uderzenia i wyjście w tryb awaryjny.

Cechy trybu awaryjnego w przypadku wystąpienia usterki podczas jazdy:
- 1-4 bieg , zostaje tylko 3
- 5-8 bieg, zostaje tylko 7

Po włączeniu lub wyłączeniu zapłonu zostaje tylko 3 bieg i wsteczny.

W celu określenia wydajności działania elektrozaworu regulacji ciśnienia stosuje się specjalne stoisko diagnostyczne.

Uszkodzone elektrozawory należy wymienić. W niektórych przypadkach, zalecamy wymianę zestawu elektrozaworów. Aby określić wady zaworów regulacji ciśnienia wykonuje się kompletny demontaż , czyszczenie i mycie sterownika hydraulicznego, potem wykorzystuje się próżniowe testowanie i zewnętrzny przegląd kanału zaworu

Kanały zaworów z oznakami zużycia zamieniają się na nowe kanały, wykonane fachowcami kompanii Maktrans. Kanały produkują się z aluminium o dużej wytrzymałości i odpowiadają parametrom sterownika hydraulicznego 0С8. Przykłady zużytego kanału(tuleje) zaworu - po lewej lewo, i nowego kanału wyprodukowanego specjalistami kompanii Maktrans po prawej.

Następny etap - instalacja nowych kanałów zaworów do obudowy sterownika hydraulicznego. 

Po wymianie elektrozaworów i instalacji nowych kanałów zaworów regulacji ciśnienia - normalizuje się praca układu smarowania i blokady sprzęgła hydrokinetycznego, temperatura oleju automatycznej skrzyni biegów spada. Zawory kanału wyprodukowane przez specjalistów z Maktrans odpowiadają parametrom operacyjnym sterownika hydraulicznego ASB 0C8. Termin eksploatacyjny wyprodukowanego kanału zaworu odpowiada okresowi oryginalnego  kanału  przy znacznie niższych kosztach.

 

Dostawa i płatność

Dostępne metody płatności

  • Płatność gotówką przy odbiorze

Metody wysyłki

  • Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (0)