0

zł 0,00

Zamówić

Regeneracja sterownika hydraulicznego DSG-7 0BT 0BH DQ500

  • Marka: MAKTRANS
  • Model: remontg0BT-PL
    Model produktu skopiowany do schowka
  • Waga (kg): 10
  • Dostępność: 10996
zł 1 950,00
If you order more than 999 pcs - shipping time will be longer at few days
Magazyn: Dostępność: Price: Ilość:
UA1 999 pcs. zł 1 950,00
Add to cart
Add to cart
UA2 9997 pcs. zł 1 950,00
Add to cart
Add to cart
  • Przegłąd produktów
  • Dostawa i płatność
  • Questions - Answers (0)

Audi A3, Q3, TT; VW Sharan, Tiguan, Ttransporter, Scirocco; 

Praca nowoczesnej automatycznej skrzyni biegów jest sterowana przez elektrohydrauliczny moduł sterujący. Przełączenie biegu w dół lub w góre, przejście do trybu Drive/Park/Reverse -to wszystko wynik poprawnego działania sterownika hydraulicznego. W terminologii VW elektrohydrauliczny moduł sterujący nazywa się mechatronikiemGłównymi roboczymi elementami mechatronika są sterujące zawory elektromagnetyczne - tak zwane zawory elektromechaniczne, których główne zadanie zmiana ciśnienia oleju (hydrauliczny płyn ATF)  w kanałach sterownika hydraulicznego. Właśnie kosztem ciśnienia ATF i odbywa się sterowanie mechaniczną częścią  automatyczne skrzyni biegów.

Jak i każdy mechanizm, elektrozawory również zużywają się w trakcie eksploatacji i również mogą uszkodzić się, zakłócając normalną  pracę ASB. W przypadku uszkodzenia elektrozaworów odpowiadających za pracę sprzęgła powstają problemy ze zmianą biegów, szarpnięcia i uderzenia podczas zmiany trybów DrivePark/Reverse, prześlizg sprzęgła.

Specjalny sprzęt wykorystuje się w celu określania wydajności elektrozaworu. Wypróbowania odbywają się w warunkach powtarzających pracę elektrozaworu w sterowniku hydraulicznym, tzn. temperatura oleju wzrasta, ciśnienie zmienia się w dopuszczalnych zakresach, dodatkowo nagrzewa się i sam  elektrozawór.

 

Wynikiem sprawdzenia jest grafik pracy elektrozaworu w zakresie sygnału sterowniczego. Płynne linie grafika wewnątrz dopuszczalnego zakresu strefy wskazują na prawidłową pracę zaworu, obecność złomów i "schodków" mówi o konieczności wymiany elektrozaworu.

Fachowcy kompanii Макtrans opracowali najbardziej korzystny wariant rozwiązania problemu uszkodzonych elektrozaworów - remont. Podczas określania uszkodzeń elektrozaworów było ustalono, że zużycie jest związane ze ścieraniem elementów konstrukcji elektrozaworu, a mianowicie - tulei i muf.

 

Po wymianie uszkodzonych elementów elektrozawór przechodzi ponowne testowanie.  Płynne linie grafika wewnątrz dopuszczalnego zakresu strefy wskazują na efektywność przeprowadzonego remontu, przy czym koszt remontu znacznie mniejszy niż koszt nowego elektrozaworu, a jakość odpowiada wymogom producenta. Zregenerowany elektrozawór powraca do sterownika hydraulicznego, potem ASB przechodzi obowiązkowe wypróbowania na chodzie. Praca systemu sprzęgła nabywa byłą wyraźność, zmiana biegów odbywa się płynnie i bez szarpnięć.

Dostawa i płatność

Dostępne metody płatności

  • Płatność gotówką przy odbiorze

Metody wysyłki

  • Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (0)