0

zł 0,00

Zamówić

Regeneracja sterownika hydraulicznego 09G 09K (TF60-SN, TF-61-SN)

  • Marka: MAKTRANS
  • Model: remontg09gktf8081-PL
    Model produktu skopiowany do schowka
  • Waga (kg): 10
  • Dostępność: 1756
zł 1 950,00
If you order more than 950 pcs - shipping time will be longer at few days
Magazyn: Dostępność: Price: Ilość:
UA1 950 pcs. zł 1 950,00
Add to cart
Add to cart
UA2 806 pcs. zł 1 950,00
Add to cart
Add to cart
  • Przegłąd produktów
  • Dostawa i płatność
  • Questions - Answers (0)

  Wymiana ciśnienia zawór elektromagnetyczny 

 Objawy:

             - Podczas przyspieszania na 6 biegu pojawia się uderzenie i skrzynia biegów włącza 4 bieg

             - Szarpnięcia, uderzenia i poślizg po włączeniu biegu wstecznego, przy zmianie z 2 na 3, 4 na 5 bieg, szarpnięcia podczas przejścia na niższe biegi

             - Problemy przy przejściu z 1 na 2. bieg

 

 Wymiana zaworu TCC lock-up control sprzęgła hydrokinetycznego i elektrozaworu ciśnienia 

 Objawy:

             - Przegrzanie oleju

             - Wzrost zużycia paliwa

             - Przyspieszone zużycie okładzin ciernych

             - Błędy związane ze sprzęgłem lock-up

 

 Audi A3, A4, TT, Volkswagen Golf, Jetta, Skoda Octavia, SEAT Altea, Leon

 

Często, po przebiegu w skali od 100 000 do 200 000 km, w zależności od stylu jazdy, właściciele samochodów, ze skrynią biegów firmy AISIN TF60-SN i jej modyfikacji, spotykają się z problemami w pracy sterownika hydraulicznego.

Popularne samochody, na których instałują się te ASB to są: AUDI (A3, A4, TT); WW (Bora, Golf, Jetta, Pasat, Polo, Tiguan, Touran); SKODA (Fabia, Octawia, Roomster, Superb); SEAT (Ałtea, Leon, Toledo); MINI.

Zrozumieć, że wada w sterowniku hydraulicznym, można po szarpnięciach i uderzeniach, albo po prześlizgu podczas zmiany biegów w rozgrzanym samochodzie.

Z jakiego powodu pojawiają się te problemy?

Przy takich przebiegach, sterownik hydrauliczny 09G ma wewnętrzne naturalne zużycie, wspomagane poprzez opóźnienia w wymianie oleju, w którym produkty zużycia metali są obecne w nadmiarze. Terminowe wymiany oleju mogą opóźnić przedwczesne uszkodzenie sterownika hydraulicznego automatycznej skrzyni biegów . Ale nie ma możliwości zapobiec naturalnemu zużyciu trących się elementów. Przy pojawieniu się luzu w obudowie sterownika hydraulicznego regulatory ciśnienia zaczynają przepuszczać, olej z powodu czego, przy zbyt wysokim ciśnieniu na solenoidy (elektrozawory), pojawiają się uderzenia przy przełączeniu biegów, a przy niskim ciśnieniu – prześlizgi

Na zdjęciu – kanał układu hydraulicznego, przedstawiony w ten sposób dla tego żeby jaknajlepiej było widać stopień zużycia.

Także problem może być i w solenoidach (elektrozaworach), zatkanych cząstkami zużytych części, zmieszanych z olejem,. W związku z utworzeniem takiego typu mieszanki olejowej solenoidy (elektrozawory) mogą częściowo zacinać się a także wspomagać “wyjadanie” kanałów sterownika hydraulicznego .

Co robić przy pojawieniu się takich wad?

Czy jest potrzeba zwracać się do specjalistów! Przy takich uszkodzeniach, zwykłej komputerowej diagnostyki będzie niewystarczająco. Przeprowadzanie diagnostyki powierzchni kanałów sterownika hydraulicznego bez specjalnego sprzętu jest niemożliwe!

W warsztatach kompanii “Maktrans” jest precyzyjny i niezbędny sprzęt i stanowiska do diagnostyki i remontu jak szyftowych (jednokontaktowych ) solenoidów , tak i (PWM) elektrozaworów a także sterowników .

Odsysaniem usuwa się powietrze,gaz,para ze sterownika hydraulicznego (wytwarza się próżnia),oznaczają się problemowe miejsca i miejsca wycieków . Sterownik całkowicie rozmontowuje się, wszystkie elementy rozkładają się po komórkach  i ustalają się defekty. Sterownika remontuje się za pomocą wytaczania kanałów i wprowadzeniu w niego aluminiowych tulei, przy tym eksploatują się fabryczne nurniki i sprężyny, bez konieczności zamiany ich na regenerowane. Tuleje także produkuje się w dziale kompanii “Maktrans”.

Solenoidy (elektrozawory) również w całości rozmontowują się, wyczyszczają się, myją się, wadliwe  wymieniają się na nowe.

Dalej wszystko montuje się,odsysa się para ,gaz,powietrze, ustawia się na stoisko dla sprawdzenia wszystkich roboczych trybów. Temperatura oleju przy sprawdzeniu dochodzi do 100 stopni Celsjusza.

Jeśli nie ma żadnych nieprawidłowości (spadki,skoki) w działaniu elektrozaworu ciśnienia sterownik hydrauliczny jest gotowy do zainstalowania do automatycznej skrzyni biegów.

Gwarancja 1 rok, bez limitu przebiegu! Kontakt z nami

 

Dostawa i płatność

Dostępne metody płatności

  • Płatność gotówką przy odbiorze

Metody wysyłki

  • Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (0)