0

zł 0,00

Zamówić

Regeneracja sterownika hydraulicznego K110, K111, K114, K310, K311, K410 (CVT)

  • Marka: MAKTRANS
  • Model: remk310k410-PL
    Model produktu skopiowany do schowka
  • Waga (kg): 10
  • Dostępność: 1998
zł 1 950,00
If you order more than 998 pcs - shipping time will be longer at few days
Magazyn: Dostępność: Price: Ilość:
UA1 998 pcs. zł 1 950,00
Add to cart
Add to cart
UA2 1000 pcs. zł 1 950,00
Add to cart
Add to cart
  • Przegłąd produktów
  • Dostawa i płatność
  • Questions - Answers (0)
  • Powiązane produkty (3)

Skrzyni biegów produkowane przez japońską firmę Aisin są powszechnie znane wśród producentów samochodów na świecie. CVT (bezstopniowe skrzyni biegów) nie były wyjątkiem. Szereg zalet tego rodzaju transmisji – sprawne i płynne funkcjonowanie, brak  zmiany biegów, wydajność , oszczędność i stały maksymalny moment obrotowy, ma strone odwrotną - złożoność techniczną i wysokie wymagania co do rutynowej obsługi. Głównym obciążonym elementem  skrzyni CVT jest metalowy pasek, który przekazuje moment obrotowy z przekładni hydrokinetycznej na mechaniczną część SKRZYNI. Pasek naciągnięty między kół pasowych o zmiennej średnicy. Część sterująca automatycznej skrzyni biegów (sterownik hydrauliczny) za pomocą ciśnienia oleju dokładnie reguluje średnice kół pasowych w zależności od momentu obrotowego i prędkości. W rezultacie zapewnia się gładkie przyspieszenie i hamowanie samochodu. Zakłócenia w pracy agregatu hydraulicznego mogą prowadzić do przedwczesnego zużycia paska napędowego, a nawet jego całkowitego zniszczenia:

Specjaliści z firmy Мактранс zbadali przyczynę tego typu usterki. W większości przypadków jest to zużycie kanałów zaworów sterowania w obudowie sterownika hydraulicznego, a w konsekwencji naruszenie trybu ciśnienia płynu hydraulicznego. W rezultacie sterowanie skrzynią jest utrudnione, dotyczy to regulacji średnicy kół napędowych - w konsekwencji zniszczenie paska napędowego.

Aby rozwiązać ten problem, należy najpierw zdjąć sterownik hydrauliczny i dokładnie sprawdzić stan kanałów zaworów i działanie sterujących elektrozaworów.

W przypadku wykrycia uszkodzonych kanałów z obecnością zużycia roboczych średnic specjaliści z firmy Макtrans wykorzystują własną metodę naprawy sterownika hydraulicznego. Uszkodzone kanały zaworów są rozwiercane i wzmocnione specjalnie wykonanymi tulejami. Produkcja tulei odbywa się na obrabiarkach ze sterowaniem cyfrowym z materiałów podobnych do materiału sterownika hydraulicznego (stopy aluminium/ duraluminium).

Po zainstalowaniu  tulei w kanałach zaworów regulacyjnych odzyskuje się wymagane ciśnienie płynu hydraulicznego.

W celu dalszej weryfikacji jakości naprawy sterownik hydrauliczny montuje się i instaluje się w obudowie ASB po czym samochód przechodzi test drive.

Dokładność produkowanych detali pozwala odzyskać sprawność sterownika hydraulicznego do stanu nowego, a jakość materiału gwarantuje niezawodną pracę całego systemu sterowania ASB.

Dostawa i płatność

Dostępne metody płatności

  • Płatność gotówką przy odbiorze

Metody wysyłki

  • Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (0)