zł 0,00
Zamówić- Marka: MAKTRANS
- Model: remk310k410-PL
Model produktu skopiowany do schowka
- Waga (kg): 10
- Dostępność: 1998
Magazyn: | Dostępność: | Ilość: |
UA1 | 998 pcs. |
![]() ![]() |
UA2 | 1000 pcs. |
![]() ![]() |
- Przegłąd produktów
- Dostawa i płatność
- Questions - Answers (0)
- Powiązane produkty (3)
Skrzyni biegów produkowane przez japońską firmę Aisin są powszechnie znane wśród producentów samochodów na świecie. CVT (bezstopniowe skrzyni biegów) nie były wyjątkiem. Szereg zalet tego rodzaju transmisji – sprawne i płynne funkcjonowanie, brak zmiany biegów, wydajność , oszczędność i stały maksymalny moment obrotowy, ma strone odwrotną - złożoność techniczną i wysokie wymagania co do rutynowej obsługi. Głównym obciążonym elementem skrzyni CVT jest metalowy pasek, który przekazuje moment obrotowy z przekładni hydrokinetycznej na mechaniczną część SKRZYNI. Pasek naciągnięty między kół pasowych o zmiennej średnicy. Część sterująca automatycznej skrzyni biegów (sterownik hydrauliczny) za pomocą ciśnienia oleju dokładnie reguluje średnice kół pasowych w zależności od momentu obrotowego i prędkości. W rezultacie zapewnia się gładkie przyspieszenie i hamowanie samochodu. Zakłócenia w pracy agregatu hydraulicznego mogą prowadzić do przedwczesnego zużycia paska napędowego, a nawet jego całkowitego zniszczenia:
![]() |
![]() |
![]() |
Specjaliści z firmy Мактранс zbadali przyczynę tego typu usterki. W większości przypadków jest to zużycie kanałów zaworów sterowania w obudowie sterownika hydraulicznego, a w konsekwencji naruszenie trybu ciśnienia płynu hydraulicznego. W rezultacie sterowanie skrzynią jest utrudnione, dotyczy to regulacji średnicy kół napędowych - w konsekwencji zniszczenie paska napędowego.
Aby rozwiązać ten problem, należy najpierw zdjąć sterownik hydrauliczny i dokładnie sprawdzić stan kanałów zaworów i działanie sterujących elektrozaworów.
![]() |
![]() |
![]() |
W przypadku wykrycia uszkodzonych kanałów z obecnością zużycia roboczych średnic specjaliści z firmy Макtrans wykorzystują własną metodę naprawy sterownika hydraulicznego. Uszkodzone kanały zaworów są rozwiercane i wzmocnione specjalnie wykonanymi tulejami. Produkcja tulei odbywa się na obrabiarkach ze sterowaniem cyfrowym z materiałów podobnych do materiału sterownika hydraulicznego (stopy aluminium/ duraluminium).
![]() |
![]() |
![]() |
Po zainstalowaniu tulei w kanałach zaworów regulacyjnych odzyskuje się wymagane ciśnienie płynu hydraulicznego.
![]() |
![]() |
![]() |
W celu dalszej weryfikacji jakości naprawy sterownik hydrauliczny montuje się i instaluje się w obudowie ASB po czym samochód przechodzi test drive.
Dokładność produkowanych detali pozwala odzyskać sprawność sterownika hydraulicznego do stanu nowego, a jakość materiału gwarantuje niezawodną pracę całego systemu sterowania ASB.
Dostępne metody płatności
- Płatność gotówką przy odbiorze
Metody wysyłki
- Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)