0

zł 0,00

Zamówić

Naprawa piasty K2 PowerShift DCT451 MPS6 (Ford Kuga C-MAX Mondeo / Volvo XC60 XC90 S80)

  • Marka: MAKTRANS
  • Model: REBK2HUBDCT
    Model produktu skopiowany do schowka
  • Waga (kg): 0.01
  • Dostępność: 996
zł 540,00
If you order more than 996 pcs - shipping time will be longer at few days
Magazyn: Dostępność: Price: Ilość:
UA1 996 pcs. zł 540,00
Add to cart
Add to cart
  • Przegłąd produktów
  • Dostawa i płatność
  • Questions - Answers (0)

PowerShift DCT451 (MPS6) to zrobotyzowana przekładnia z podwójnym mokrym sprzęgłem , instalowana w Fordach Kuga, C-MAX, Mondeo i Volvo XC60, XC90, S80, S40, V60.

Wcześniej rozmawialiśmy o naprawie sprzęgła i tłumika drgań skrętnych w DCT451. Teraz rozpatrzymy bardziej szczegółowo jeden z aspektów naprawy podwójnego sprzęgła.

Jeżeli tłumik drgań skrętnych uległ uszkodzeniu nie wygładza obciążeń udarowych - piasta, na której działają sprzęgła cierne K2 może również uszkodzić się, wygląda to tak, że piasta po prostu odcina się wzdłuż szwu spawalniczego.

Piasta K2 nie może być kupiona, ponieważ sprzęgło sprzedawane jest jako osobny węzeł, co oznacza 2 opcje - albo wymieniamy sprzęgło na nowe lub używane, albo naprawiamy je w Maktrans

Teraz dowiemy się, jak wygłąda proces naprawy piasty Technologia jest prosta, piasta jest zamocowana w specjalnie zaprojektowanym przewodzie i przyspawane, po czym na tokarce usuwa się dodatkowy szew. Niuanse polegają na tym, że do takich prac wymagana jest automatyczna instalacja spawalnicza, która pozwoli ci wykonać szew bez "skrzywienia". Mówiąc prosto, spawanie musi być wykonane uwzględniając wszystkie fabryczne tolerancje, drganie niedopuszczalne.

Rozpatrzymy naprawę bardziej szczegółowo:

:

 

Ustawiamy i mocujemy piastę w uchwycie spawalniczym

 

Spawamy

 

Otrzymujemy następujący szew

 

Mocujemy w uchwycie tokarskim, sprawdzamy pod kątem drgań, usuwamy zbędną spoinę za pomocą noża i formujemy pościel pod łożysko, ponownie sprawdzamy pod kątem drgań

 

 

Piasta naprawiona i odpowiada parametrom fabrycznym.

 

Taka naprawa to znaczące oszczędności, ale nie kosztem jakości i niezawodności. Nasze zregenerowane piasty zostały już przetestowane pod względem czasu i przebiegu w wielu samochodach klientów, więc możemy powiedzieć, że naprawa sprzęgła DCT451 w Maktrans jest niezawodną i opłacalną opcją naprawy.

 

 

Masz pytania? Оddział napraw doradzi w kwestiach technicznych:

Dział napraw Warszawa

  • +48 799 920753 
  • +48 574 515898 ​​

  •  
Dostawa i płatność

Dostępne metody płatności

  • Płatność gotówką przy odbiorze

Metody wysyłki

  • Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (0)