zł 0,00
Zamówić- Marka: OEM
- Model: PGS-10L90-49T
Model produktu skopiowany do schowka
- Sold: 2
- Waga (kg): 0.4
- Kończy się
- Dostępność: 1
Magazyn: | Dostępność: | Ilość: |
UA1 | 1 pcs. |
|
- Przegłąd produktów
- Dostawa i płatność
- Questions - Answers (0)
Koło zębate napędowe pompy oleju:
- Średnica zewnętrzna - 99,30mm;
- Średnica wewnętrzna - 70,25mm;
- Ilość zębów - 49 szt.;
- Szerokość przekładni - 7 mm;
2. Koło zebate pośrednie:
- Średnica zewnętrzna - 80 mm;
- Grubość przekładni - 6,75 mm;
- Ilość zębów - 38 szt.;
- Oznaczenie łożyska - NSK 6805A6;
- Średnica wewnętrzna łożyska - 25,05 mm;
Najczęstszym problemem związanym z kołami napędowymi pompy oleju w skrzyni biegów FORD 10R80 i podobnie zaprojektowanej skrzyni biegów GM 10L90 jest hałas z przekładni hydrokinetycznej. Ale według zapewnień samych producentów hałas związany jest z konstrukcją zębów koła zębatego, a mianowicie z prostoliniowym układem zębów. Taka konstrukcja zęba jest mniej trwała w porównaniu do kół zębatych śrubowych, ponieważ powierzchnia styku w kołach zębatych o liniowym układzie zębów jest mniejsza, co z kolei wpływa na wytrzymałość.
Zdarzają się przypadki uszkodzenia zębów koła napędowego, co w ostateczności pociąga za sobą całkowite zniszczenie koła zębatego. Ten problem występuje częściej w przekładniach montowanych w pojazdach z silnikami Diesla niż w wersjach benzynowych.
Po wyeliminowaniu błędów producent zmienił rodzaj przełożenia z prostoliniowego i na śrubowę.
Koła zębate o zębach walcowych mają większą powierzchnię styku, co pozwala im wytrzymać większe obciążenia przy mniejszej liczbie zębów.
Ta konstrukcja jest bardziej niezawodna niż przekładnie prostoliniowe.
Dostępne metody płatności
- Płatność gotówką przy odbiorze
Metody wysyłki
- Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)