zł 0,00
Zamówić- Marka: HCT
- Model: HCT1882
Model produktu skopiowany do schowka
- Sold: 96
- Waga (kg): 0.2
- Dostępność: 183
Magazyn: | Dostępność: | Ilość: |
UA1 | 37 pcs. |
|
UA2 | 96 pcs. |
|
Słowacja | 50 pcs. |
|
- Przegłąd produktów
- Dostawa i płatność
- Questions - Answers (0)
- Powiązane produkty (4)
Numery katalogowe części: VAG: 0CK325421A;VAG: 0CK-325-421A;LINESOON: 259710; AUTOLINE: A-OFL-0CK; HCT: HCT1882;
Filtr był montowany na skrzyniach: 0CK DSG, 0CL DSG, 0CJ DSG.
0CK (S-Tronic, DL382-7F)
Demontaż i montaż wymagają specjalnych narzędzi i sprzętu.
Podczas pracy z hydrauliczną częścią sterującą utrzymuj w czystości,
Chroń kanały olejowe przed zanieczyszczeniami, wnikanie małych cząstek może prowadzić do wadliwego działania mechatroniki.
- 1 - korpus zaworu (demontaż i montaż)
- 2 - O-ring (wymiana)
- 3 - presostat niskiego ciśnienia (wymiana)
- 4 - pierścień uszczelniający (wymiana)
- 5 - pokrywa filtra (wymiana)
- 6 - śruby M6 x 20 (zalecana wymiana)
- 7 - O-ring (wymiana)
- 8 - filtr ssący (wymiana)
- 9 - śruby M5 x 18 (zalecana wymiana)
- 10 - śruby M6 x 20 (zalecana wymiana)
- 11 - osłona filtra (zawsze wymieniać)
- 12 - pierścień uszczelniający (zawsze wymieniać)
- 13 - filtr wysokiego ciśnienia (zawsze wymieniaj)
- 14 - pierścień uszczelniający (zawsze wymieniać)
Schemat i kolejność dokręcania pokrywy filtra
Korek filtra wysokiego ciśnienia — ZWRÓĆ UWAGĘ NA STRZAŁKI
Specyfikacja dokręcania śrub pasowanych/opcjonalny obrót
1. -1 do 3 Nm (ustawić całkowicie ręcznie)
2. -1 do 3 (8 Nm)
3. -1 do 3 (opcjonalnie obrót o 90°)
Korek filtra niskiego ciśnienia — krok B
Specyfikacja momentu dokręcania śrub/opcjonalnie
Skręcić
1. -1 do 4 (ustaw całkowicie ręcznie)
2. -1 do 4 (8 Nm)
3. -1 do 4 (opcjonalnie obrót o 60°)
Dostępne metody płatności
- Płatność gotówką przy odbiorze
Metody wysyłki
- Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)