0

zł 0,00

Zamówić

Naprawa elektrozaworu U660E U660F (Toyota Camry Avalon Sienna / Lexus ES350 RX350)

  • Marka: MAKTRANS-VB
  • Model: U660ESOLREP
    Model produktu skopiowany do schowka
  • Waga (kg): 0.01
  • Dostępność: 1000
zł 180,00
Dostępne opcje
Magazyn: Dostępność: Price: Ilość:
UA2 1000 pcs. zł 180,00
Add to cart
Add to cart
  • Przegłąd produktów
  • Dostawa i płatność
  • Questions - Answers (0)

U660E (U660F - wersja z napędem na cztery koła) - nowoczesna 6-biegowa automatyczna skrzynia biegów, opracowana w 2006 r. przez japońską firmę Aisin Warner, zainstalowana na autach z napędem na przednie oraz wszystkie koła Toyota (Camry, Avalon, Sienna) i Lexus (ES350, RX350) z silnikami od 2,2 do 3,5 litra. Na naszym rynku można znaleźć głównie modele Toyota Camry V40 3.5L oraz Lexus ES350.

Wcześniej rozmawialiśmy szczegółowo o naprawie sterownika hydraulicznego U660, o czym możecie przeczytać tutaj. Teraz przyjrzymy się bliżej takiemu aspektowi naprawy, jak sprawdzenie i naprawa elektrozaworów sterownika hydraulicznego. Solenoidy są zaworami elektromagnetycznymi, które są zainstalowane w obudowie sterownika hydraulicznego i przekierowują przepływy oleju do niezbędnych pakietów, zapewniając tym samym zmianę biegów. Strukturalnie solenoid składa się z cewki, rdzenia i zaworu, który działa w „końcówcę” solenoidu.

Elektrozawór SL2 U660E

 

 Główny powód awarii elktrozaworu - zużycie tłoka oraz rysy na tłoku. Tłok zaczyna zacinać się i może utknąć w procesie pracy, czasami coś takiego zdarza się tylko na zimno lub tylko na gorąco, czasami w każdych warunkach.Zużycie może być widocznym wizualnie przez kanały olejowe w końcówce - patrz zdjęcie poniżej.

 

W takim przypadku możliwe są sytuacje, w których elektrozawór z takim tłokiem działa idealnie, dlatego prawdziwie niezawodna metoda diagnozowania elektrozaworu jest tylko jedna, sprawdzanie na specjalnym stojaku. Stojak umożliwia symulację działania elektrozaworu w rzeczywistych warunkach pracy poprzez przekazywanie sygnału PWM do elektrozaworu, zmieniając ciśnienie i temperaturę oleju.

 

Zainstalujemy elektrozawór w stojaku i sprawdzimy. Wykres na początku widział usterkę, która wskazuje na zacinanie się tłoka. W samochodzie będzie to wyrażone w uderzeniach lub poślizgach, w zależności od rodzaju elektrozaworu i jego położenia w sterowniku hydraulicznym.

 

Demontujemy solenoid za pomocą specjalnego narzędzia

 

Sprawdzamy części elektrozaworu pod kątem obecności zużycia. W tym przypadku na pewno wymienimy tłok na nowy.

 

Więc bierzemy nowy tłok. Produkujemy je w swoim warsztacie na nowoczesnych maszynach CNC. Materiał - aluminium stop, powłoka - anodowanie. Zgodnie z charakterystyką nasza powłoka jest znacznie twardsza i bardziej odporna na zużycie niż ta fabryczna, dzięki czemu regenerowany elektrozawór będzie służył co najmniej tyle samo czasu jak nowy oryginalny.

 

Możemy przystąpić do montażu. Części są dokładnie myte, potem montaż elektrozaworu, a następnie za pomocą odpowiednich trzpieni w prasie zamykamy obudowę.

 

Ponowne testowanie na stoisku. Harmonogram jest dobry, odpowiada charakterystykom nowego elektrozaworu.

 

Podobna naprawa kosztuje tylko 40$, co jest bardzo opłacalnym rozwiązaniem problemu z elektrozaworami. Nowe elektrozawory są nieporównywalnie droższe, a zakup używanych elektrozaworów jest zawsze loterią, bo z reguły nie będą działać. W naszym przypadku udzielamy gwarancji na regenerowane części.

 

Są pytania? Dział naprawy doradzi w kwestiach technicznych:

Dział naprawy Warszawa

  • +48 799 920753 
  • +48 574 515898 ​​

 

Dostawa i płatność

Dostępne metody płatności

  • Płatność gotówką przy odbiorze

Metody wysyłki

  • Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (0)