0

zł 0,00

Zamówić

Międzyosiowy mechanizm różnicowy TORSEN (Type B) AUDI ZF 8HP55A 8HP65A (4 satelity)

  • Marka: ZF
  • Model: TRSNTB8HPA
    Model produktu skopiowany do schowka
  • Waga (kg): 3.8
  • Dostępność: 37
zł 675,00
Głowne specyfikacje
Stan (używana, nowa): used and inspected
If you order more than 5 pcs - shipping time will be longer at few days
Magazyn: Dostępność: Price: Ilość:
UA1 2 pcs. zł 675,00
Add to cart
Add to cart
UA2 32 pcs. zł 675,00
Add to cart
Add to cart
Słowacja 3 pcs. zł 675,00
Add to cart
Add to cart
  • Przegłąd produktów
  • Dostawa i płatność
  • Questions - Answers (0)

Międzyosiowy mechanizm różnicowy TORSEN (Type B) AUDI ZF 8HP55A 8HP65A (4 satelity)

Wraz z debiutem Audi 80 quattro jesienią 1986 roku, Audi wprowadziło nowy centralny mechanizm różnicowy, który był nadal ściśle mechaniczny, ale bardzo wydajny. Nazwa Torsen była skrótem od „momentu obrotowego” i „wyczuwania”. (uczucie). Mechanizm różnicowy Torsen ugruntował swoją pozycję w świecie technologii jako zaawansowany technologicznie mechanizm różnicowy tylnej osi, a Audi opracował go jako centralny mechanizm różnicowy.

Zasada działania mechanizmu różnicowego międzyosiowego.

Jeśli koła samochodu mają dobrą przyczepność do nawierzchni jezdni i poruszają się płynnie, wówczas moment obrotowy między osiami rozkłada się równomiernie. Wraz z gwałtownym wzrostem momentu obrotowego, napędzające przekładnie ślimakowe próbują zacząć poruszać się w przeciwnym kierunku. Napędzane koła zębate są przeciążone, wałki wyjściowe są zablokowane, a nadmiar momentu obrotowego z silnika maszyny przenoszony jest na drugą oś. Samoblokujący się międzykołowy mechanizm różnicowy aktywuje się, gdy jedno z kół się ślizga. Podczas poślizgu spada moment obrotowy na jednym kole, Thorsen blokuje się i przenosi moment obrotowy z silnika samochodu na drugie koło. W takim przypadku blokowanie koła ślizgowego jest częściowe, a stopień zablokowania zależy od tego, o ile zmniejszyła się wartość momentu obrotowego. Samoblokujący mechanizm różnicowy Torsen może zmaksymalizować rozkład momentu obrotowego do przełożenia 7: 1 (86%: 14%).

Dostawa i płatność

Dostępne metody płatności

  • Płatność gotówką przy odbiorze

Metody wysyłki

  • Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (0)