0

zł 0,00

Zamówić

Regeneracja obudowy automatycznej skrzyni biegów DSI M11.Osadzenie łożyska oporowego.

  • Model: RepairDSIM11Bearing-PL
    Model produktu skopiowany do schowka
  • Waga (kg): 25
  • Dostępność: 10978
zł 1 350,00
If you order more than 997 pcs - shipping time will be longer at few days
Magazyn: Dostępność: Price: Ilość:
UA1 997 pcs. zł 1 350,00
Add to cart
Add to cart
UA2 9981 pcs. zł 1 350,00
Add to cart
Add to cart
  • Przegłąd produktów
  • Dostawa i płatność
  • Questions - Answers (0)

SsangYong New Action, Korando C

W trakcie pracy mechanicznej części ASB zużywają się nie tylko ruchome części ale i obudowa. Jedna z oznak zużycia obudowy jest zmeńczenie materiału i zniszczenie miejsc osadzenia (gniazd) igiełkowych łożysk.

Kompensacja ciśnienia napędowego wału na oporowe łożysko wywołuje jego obracanie się wewnątrz miejsca osadzenia. Z czasem to doprowadza do zwiększenia średnicy miejsca osadzenia, bicia łożyska i wibracji oporowego wału. Wzrost stopnia rozbicia wzmacnia bicie i łożysko może rozpaść się na kawałki.

W skutek zniszczenia łożyska ułamki bieżni i oporowe walki trafiają do mechanicznej części skrzyni, w wyniku - zacięcie mechanizmu zmiany biegów, utworzenie wiórki i uszkodzenie elektromechanicznego modułu kierowania sterownikiem hydraulicznym. Faktycznie, uszkodzenie oporowych łożysk może być przyczyną kapitalnego remontu ASB.

Aby zapobiec podobnym skutkom, przy pojawieniu wibracji i poślizgu przy zmianie biegów ASB należy sprawdzić m.in. i stan łożysk oporowyych.

Aby rozwiązać problem rozbicia miejsc osadzenia łożysk oporowych fachowcy kompanii Макtrans opracowali technologię remontu obudowy ASB, która pozwala znacznie zaoszczędzić na jego wymianie. Najpierw dobbieramy łożysko oporowe o średnicy nieco większej od oryginału. Następny etap - roztaczanie miejsca osadzenia do potrzebnego rozmiaru, osadzenie i montaż całego węzła. Operacja roztaczania wykonujje się na obrabiarkach z cyfrowym sterowaniem i pozwala zachowywać parametry polecane producentem.

Wskutek naprawy obudowa skrzyni osiąga stanu nowej, co znacznie przedłuża termin służby ASB w całości. Współzależność cena/jakość w porównaniu z obudową "z rozbiórki" (z przebiegiem nie wiadomo ile tysięcy km) - jednoznacznie wskazuje na korzyść takiego remontu. Zregenerowana obudowa w całości odpowiada parametrom oryginału i ten fact potwierdza się obowiązkowymi testami na drodze.

Dostawa i płatność

Dostępne metody płatności

  • Płatność gotówką przy odbiorze

Metody wysyłki

  • Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (0)