0

zł 0,00

Zamówić

Pompa oleju A6GF1 GEN2 (druga generacja, z łożyskami)

  • Marka: HYUNDAI/ KIA
  • Model: PXM6GF12GEN
    Model produktu skopiowany do schowka
  • Sold: 3
  • Waga (kg): 6
  • Dostępność: 4
zł 900,00
Głowne specyfikacje
Stan (używana, nowa): used and inspected
Type: pompa oleju
Dostępne opcje
Magazyn: Dostępność: Price: Ilość:
UA2 4 pcs. zł 900,00
Add to cart
Add to cart
  • Przegłąd produktów
  • Dostawa i płatność
  • Questions - Answers (0)

Pompa oleju A6GF1 GEN2 (druga generacja, z łożyskami)

Druga generacja pompy A6GF1 ma charakterystyczne różnice w stosunku do pierwszej generacji, dzięki czemu można ją łatwo zidentyfikować. Pompę pierwszej generacji GEN1 można zamówić klikając w link

:Pompa oleju A6GF1 (druga generacja, GEN1) 11-up 4610026000

  • Na przednim końcu obudowy piasty znajduje się 8 kanałów olejowych.
  • Szyjka piasty ma wielowypustową część, która jest podzielona na 4 „grupy” po 7 wypustów.
  • Łożysko igiełkowe oporowe promieniowe jest zamontowane po wewnętrznej stronie szyjki. W pompach pierwszej generacji w tym miejscu zainstalowano bimetalową tuleję łożyskową, wzdłuż której poruszał się wał wejściowy. Takie konstruktywne rozwiązanie doprowadziło do nierównomiernego zużycia tulei, bicia wału w gnieździe, obracania tulei w gnieździe i dalszej niemożliwości naprawy piasty. Łożysko musi zapobiegać takim awariom.


Obudowa przekładni pompy oleju.
Rozważmy główne różnice, na podstawie których można bez demontażu zidentyfikować pompę drugiej generacji (GEN2).
Głównym charakterystycznym oznaczeniem faktu posiadania pompy drugiej generacji jest odlany na korpusie napis „GF1”, „GEN2”. Zwróć także uwagę na wnętrze obudowy pompy, widać igiełkowe łożysko promieniowe, a nie bimetalową tuleję jak w pompach pierwszej generacji.



Jeśli zagłębimy się w rozważanie różnic, na podstawie których można określić pompę drugiej generacji, to musimy oddzielić piastę od obudowy pompy oleju.
Po demontażu pompy należy zwrócić uwagę na koła zębate pompy olejowej. Mają znaczące różnice. Pierwszą rzeczą, która rzuca się w oczy, jest ich grubość, są znacznie większe niż koła zębate pomp pierwszej generacji. Gniazdo obudowy ma mniejszą głębokość, dlatego koła zębate i obudowa przekładni nie są zamienne z podobnymi częściami pompy pierwszej generacji. Ponadto koła zębate mają większą liczbę zębów, na kole napędowym - 11 zębów, na napędzanym - 12 zębów. W pompie pierwszej generacji koło zębate napędowe ma 9 zębów, natomiast napędzane 10 zębów.

Dostawa i płatność

Dostępne metody płatności

  • Płatność gotówką przy odbiorze

Metody wysyłki

  • Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (0)