zł 0,00
Zamówić- Marka: GENUINE
- Model: PGXR-10R80-L90
Model produktu skopiowany do schowka
- Waga (kg): 1.2
- Dostępność: Brak w Magazynie
zł 675,00
Głowne specyfikacje
Stan (używana, nowa):
used and inspected
- Przegłąd produktów
- Dostawa i płatność
- Questions - Answers (0)
Zestaw kół zębatych napędu pompy oleju | FORD 10R80 / GM 10L90
Najczęstszym problemem związanym z kołami zębatymi napędowymi pompy olejowej skrzyni biegów FORD 10R80 i podobnej w konstrukcji skrzyni biegów GM 10L90 jest hałas podczas pracy skrzyni biegów z przekładni hydrokinetycznej. Jednak według zapewnień samych producentów hałas jest związany z konstrukcją zębów kół zębatych, a mianowicie z prostoliniowym ułożeniem zębów. Taka konstrukcja zębów jest mniej wytrzymała niż przekładnie śrubowe, ponieważ powierzchnia styku w przekładniach z zębami liniowymi jest mniejsza, co z kolei wpływa na wytrzymałość.
Zdarzają się przypadki uszkodzenia zębów na kole napędowym, co ostatecznie pociąga za sobą całkowite zniszczenie koła zębatego. Ten problem występuje częściej w skrzyniach biegów zainstalowanych w pojazdach z silnikiem Diesla niż w wersjach benzynowych.
Zestaw składa się z trzech kół zębatych napędzających pompę olejową.
Koło zębate napędu pompy oleju:
Najczęstszym problemem związanym z kołami zębatymi napędowymi pompy olejowej skrzyni biegów FORD 10R80 i podobnej w konstrukcji skrzyni biegów GM 10L90 jest hałas podczas pracy skrzyni biegów z przekładni hydrokinetycznej. Jednak według zapewnień samych producentów hałas jest związany z konstrukcją zębów kół zębatych, a mianowicie z prostoliniowym ułożeniem zębów. Taka konstrukcja zębów jest mniej wytrzymała niż przekładnie śrubowe, ponieważ powierzchnia styku w przekładniach z zębami liniowymi jest mniejsza, co z kolei wpływa na wytrzymałość.
Zdarzają się przypadki uszkodzenia zębów na kole napędowym, co ostatecznie pociąga za sobą całkowite zniszczenie koła zębatego. Ten problem występuje częściej w skrzyniach biegów zainstalowanych w pojazdach z silnikiem Diesla niż w wersjach benzynowych.
Zestaw składa się z trzech kół zębatych napędzających pompę olejową.
Koło zębate napędu pompy oleju:
- Średnica zewnętrzna - 98,85 mm;
- Średnica wewnętrzna - 71,50 mm;
- Ilość zębów - 73 szt.;
- Szerokość przekładni - 7 mm;
Koło zębate posrednie:
- średnica zewnętrzna - 78,45 mm;
- Grubość przekładni - 6,80 mm;
- Ilość zębów - 57 szt.;
- Oznakowanie łożysk - NSK 6805;
- Średnica wewnętrzna łożyska - 24,95 mm;
Kołó zębate bierne:
- Średnica zewnętrzna - 98,80 mm;
- Grubość - 7,10 mm;
- Ilość zębów - 73 szt.;
- Ilość wielowypustów po wewnętrznej stronie - 14 szt;
Dostawa i płatność
Dostępne metody płatności
- Płatność gotówką przy odbiorze
Metody wysyłki
- Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (0)