0

zł 0,00

Zamówić

Zestaw kół zębatych napędu pompy oleju FORD 10R80 / GM 10L90

  • Marka: GENUINE
  • Model: PGXR-10R80-L90
    Model produktu skopiowany do schowka
  • Waga (kg): 1.2
  • Dostępność: Brak w Magazynie
zł 675,00
Głowne specyfikacje
Stan (używana, nowa): used and inspected
  • Przegłąd produktów
  • Dostawa i płatność
  • Questions - Answers (0)
Zestaw kół zębatych napędu pompy oleju | FORD 10R80 / GM 10L90
​​
Najczęstszym problemem związanym z kołami zębatymi napędowymi pompy olejowej skrzyni biegów FORD 10R80 i podobnej w konstrukcji skrzyni biegów GM 10L90 jest hałas podczas pracy skrzyni biegów z przekładni hydrokinetycznej. Jednak według zapewnień samych producentów hałas jest związany z konstrukcją zębów kół zębatych, a mianowicie z prostoliniowym ułożeniem zębów. Taka konstrukcja zębów jest mniej wytrzymała niż przekładnie śrubowe, ponieważ powierzchnia styku w przekładniach z zębami liniowymi jest mniejsza, co z kolei wpływa na wytrzymałość.
Zdarzają się przypadki uszkodzenia zębów na kole napędowym, co ostatecznie pociąga za sobą całkowite zniszczenie koła zębatego. Ten problem występuje częściej w skrzyniach biegów zainstalowanych w pojazdach z silnikiem Diesla niż w wersjach benzynowych.
Zestaw składa się z trzech kół zębatych napędzających pompę olejową.
Koło zębate napędu pompy oleju:
  • Średnica zewnętrzna - 98,85 mm;
  • Średnica wewnętrzna - 71,50 mm;
  • Ilość zębów - 73 szt.;
  • Szerokość przekładni - 7 mm;

Koło zębate posrednie:

  • średnica zewnętrzna - 78,45 mm;
  • Grubość przekładni - 6,80 mm;
  • Ilość zębów - 57 szt.;
  • Oznakowanie łożysk - NSK 6805;
  • Średnica wewnętrzna łożyska - 24,95 mm;

Kołó zębate bierne:

  • Średnica zewnętrzna - 98,80 mm;
  • Grubość - 7,10 mm;
  • Ilość zębów - 73 szt.;
  • Ilość wielowypustów po wewnętrznej stronie - 14 szt;

  •  
Dostawa i płatność

Dostępne metody płatności

  • Płatność gotówką przy odbiorze

Metody wysyłki

  • Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (0)