zł 0,00
Zamówić- Marka: FORD
- Model: PG2XF35B22
Model produktu skopiowany do schowka
- Waga (kg): 2
- Dostępność: Brak w Magazynie
- Przegłąd produktów
- Dostawa i płatność
- Questions - Answers (0)
- Powiązane produkty (7)
Pompa olejowa 6F35 GEN2 (druga generacja, korpus pompy na 22 śruby mocujące do piasty, uszczelka olejowa do pierścienia ustalającego) 12-up regenerowana
- Na tej pompie przywrócono szczelność zaworu. Po renowacji wszystkie pompy są testowane pod kątem szczelności za pomocą testera próżniowego.
- Pompa jest gotowa do zamontowania na przekładni.
Pompę przekładniową 6F35 drugiej generacji GEN2 można rozpoznać po kilku znakach:
- Wszystkie obudowy pomp drugiej generacji mają na górze okrągły znak z numerem pośrodku. Ta liczba wskazuje rok produkcji, wszystkie wartości począwszy od 13 wskazują, że mamy pompę drugiej generacji, ponieważ przekładnie GEN2 zaczęły być produkowane w 2013 roku. Na dole znajduje się również oryginalny numer pompy
- Jeśli zwrócimy uwagę na uszczelkę olejową pompy / przekładni hydrokinetycznej, zobaczymy, że jest ona zamocowana w obudowie pierścieniem ustalającym.
- Zwracając uwagę na część pompy, która na rysunku zaznaczona jest na czerwono, w tym miejscu zobaczymy dwa gwintowane otwory do mocowania obudowy pompy do piasty. Pompy pierwszej generacji mają w tym miejscu trzy otwory gwintowane.
- Koła zębate pompy mają tę samą średnicę i grubość i mogą być wymienne między generacjami GEN1 i GEN2.
- Zawór regulacyjny TCC i regulator ciśnienia, które znajdują się w aluminiowej obudowie pompy, są absolutnie identyczne i mogą być używane w pompach 6F35 bez odniesienia do generacji przekładni, to znaczy są wymienne.
Możesz kupić naprawę zaworów pompy oleju MAKTRANS, klikając w linki: - Zawór Pressure Regulator (rozmiar +0.015 mm) 6F35
- Zawór TCC Control (rozmiar +0.015 mm) 6F35
Dostępne metody płatności
- Płatność gotówką przy odbiorze
Metody wysyłki
- Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)