0

zł 0,00

Zamówić

Naprawa elektrozawora JF011E RE0F10A JF405E (Nissan Teana Tiida X-Trail Qashqai Murano / Renault Megane Scenic Koleos)

  • Marka: MAKTRANS-VB
  • Model: JF011ESOLREP
    Model produktu skopiowany do schowka
  • Waga (kg): 0.01
  • Dostępność: 1000
zł 180,00
If you order more than 1000 pcs - shipping time will be longer at few days
Magazyn: Dostępność: Price: Ilość:
UA1 1000 pcs. zł 180,00
Add to cart
Add to cart
  • Przegłąd produktów
  • Dostawa i płatność
  • Questions - Answers (0)
  • Powiązane produkty (1)

 JF011E (RE0F10A) to najpopularniejsza przekładnia bezstopniowa aut z napędem na przednie koła produkcji Jatco (wariator). Od momentu wprowadzenia na rynek w 2005 r. została zainstalowana praktycznie w całym asortymencie Nissana (Teana, Tiida, X-Trail, Qashqai, Murano), Renault (Megane, Scenic, Koleos), a nawet niektórych modeli Dodge i Jeep. Teraz jest to również jeden z najczęstszych gości warsztatów samochodowych, ponieważ samochody z tą skrzynią mają już poważny przebieg.

Tutaj można przeczytać jak naprawia się obudowa zaworu JF011E w firmie Maktrans .
Teraz przyjrzyjmy się bliżej naprawie elektrozaworów.

W RE0F10A są tylko 4 elektrozawory:

  • Elektrozawór blokady przekładni hydrokinetycznej (ON / OFF)
  • Elektrozawór blokady przekładni hydrokinetycznej (PWM)
  • Elektrozawór ciśnienia liniowego
  • Elektrozawór ciśnienia wtórnego

Opracowaliśmy i rozpoczęliśmy produkcję narzędzia do otwierania i zamykania obudowy elektrozaworu, która umożliwia otwieranie elektrozaworu bez uszkodzenia obudowy, czyszczenie i płukanie wnętrz oraz, w razie potrzeby, wymianę uszkodzonych części na nowe.

 

Narzędzie składa się z elementu ustalającego obudowy elektrozaworu, noża rozszerzającego i trzpienia do zamykania obudowy za pomocą prasy. Już wkrótce pojawi sie w sprzedaży.

 

Naprawa elektrozaworów, jak zawsze, rozpoczyna się od ich sprawdzania na stoisku. Stoisko umożliwia ocenę działania elektrozaworu w różnych warunkach temperaturowych i przy różnych ciśnieniach. Instalujemy elektrozawór na stoisku i rozpoczynamy testy.

 

Schodki na wykresie wskazują, że tłok wewnątrz elektrozaworu zacina się podczas roboczego skoku. Przyczyn może być kilka: brud wewnątrz elektrozaworu lub krytyczne zużycie tulei prowadzących.

 

Należy zdjąć pierścień uszczelniający z końcówki elektrozaworu oraz rozszerzamy obudowę elektrozaworu.

 

Teraz elektrozawór można zdemontować. Natychmiast zwracamy uwagę na stopień zużycia tulei prowadzących.

 

Teraz majster musi bardzo ostrożnie oczyścić elektrozawór z brudu, dla którego stosuje się rozpuszczalnik i sprężone powietrze. Rozwiązywanie problemów obejmuje sprawdzenie powierzchni tulei pod kątem obecności zużycia; w razie potrzeby wymienić tuleje na nowe. Możemy przejść do montażu.

 

                                             Zbieramy elektrozawór i używamy trzpienia, aby go zamknąć, do tego potrzebujemy prasy.

 

Jak widać, nasze narzędzie bardzo ułatwia otwieranie i zamykanie obudowy elektrozaworu. Na poniższym zdjęciu - już zamknięta obudowa, możemy z powrotem zainstalować o-ring i ponownie wrócić do stoiska w celu ostatecznego przetestowania.

 

Zainstalujemy i przetestujemy. Wykres, który widzimy, jest 100% gwarancją pełnej wydajności elektromagnesu.

 

Naprawa 1 elektrozaworu JF011E kosztuje tylko 40USD, co jest znacznie tańsze niż zakup nowego (a w przypadku JF011E zasadniczo nie ma nowych elektrozaworów w sprzedaży, co oznacza, że istnieje tylko jedna alternatywa - zakup używanego elektrozaworu) do tego elektrozawór jest objęty gwarancją.

 

Any questions? The repair departmentwill advise on any technical issues:

Warsaw Repair department

  • +48 799 920753 
  • +48 574 515898 ​​

 

Dostawa i płatność

Dostępne metody płatności

  • Płatność gotówką przy odbiorze

Metody wysyłki

  • Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (0)