zł 0,00
Zamówić- Marka: MAKTRANS
- Model: JF0115PUMPREP
- Waga (kg): 0.01
- Dostępność: 1998
Magazyn: | Dostępność: | Ilość: |
UA1 | 999 pcs. |
![]() ![]() |
UA2 | 999 pcs. |
![]() ![]() |
- Przegłąd produktów
- Dostawa i płatność
- Questions - Answers (0)
- Opinie (0)
- Powiązane produkty
Uwaga-pompy do naprawy i wymiany są akceptowane tylko niezmontowane!
Powszechnym problemem związanym z wariatorem JF015E RE0F11A jest pompa oleju, ze względu na zużycie reduktora ciśnienia, spada ciśnienie, co prowadzi do takich objawów, jak poślizg i poślizg paska. Kierowca odczuwa to jako szarpnięcia i uderzenia przy przełączaniu trybów DRIVE / PARKING / REVERSE.
Istnieje kilka rozwiązań tego problemu:
1) Kupno używanej pompy w dobrym stanie
2) Instalacja nowego zaworu wykonanego w standardowym rozmiarze. Ten rodzaj naprawy jest odpowiedni, jeśli nie ma zużycia w samej pompie, szczelność zostanie przywrócona.
3) Instalacja nadwymiarowego zaworu, Specjalisci firmy Maktrans roztaczają otwór w pompie na frezarce CNC do wielkości zaworu nadwymiarowego.
Rozpatrzmy trzecią opcję. Używamy właśnie frezarki, a nie rozwiertaka, ponieważ ta metoda pozwala nam uzyskać "czystszą" powierzchnię obrabianego otworu.
Krok pierwszy, obudowę pompy mocuje się na obrabiarcę
![]() | ![]() |
Roztaczamy Pierwsze przejście noża - obróbka zgrubna, drugie - rozwiercamy otwór do pożądanego rozmiaru.
Wynik
Odpowietrzanie. Test próżniowy nie powinien pokazywać wyników poniżej 14 cali słupa rtęci, wszystkie powyżej 20 to doskonały wskaźnik.
Uwaga-pompy do naprawy i wymiany są akceptowane tylko niezmontowane!
Dostępne metody płatności
- Płatność gotówką przy odbiorze
Metody wysyłki
- Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Jeszcze brak opinii na temat tego produktu