zł 0,00
Zamówić- Marka: MAKTRANS
- Model: HydroJF402Repair-PL
Model produktu skopiowany do schowka
- Waga (kg): 7
- Dostępność: 1951
Magazyn: | Dostępność: | Ilość: |
UA1 | 993 pcs. |
|
UA2 | 958 pcs. |
|
- Przegłąd produktów
- Dostawa i płatność
- Questions - Answers (0)
* Cena podana za obróbkę jednego otworu
Typy napraw
* Naprawa akumulatorów ciśnienia JF402E JF405E
Daewoo Matiz, KIA Picanto
Automatyczne skrzynie biegów JF402E JF405E są opracowane przez inżynierów firmy Jatco dla małych samochodów o pojemności silnika do 1,1 litra. Najczęściej te czterostopniowe automaty można znaleźć w samochodach Daewoo Matiz, Chevrolet Spark i KIA Picanto. Jednostka hydrauliczna jest odpowiedzialna za sterowanie mechaniczną częścią automatycznej skrzyni biegów, która obejmuje zawory elektromechaniczne (solenoidy) i mechaniczne akumulatory ciśnienia. Elektromagnesy wytwarzają ciśnienie robocze płynu hydraulicznego, a akumulatory stabilizują ciśnienie w przewodach.
Strukturalnie, akumulator składa się z kanału sterownika hydraulicznego (służy jako tuleja) i sprężynowego tłoka. Tłok reaguje na zmianę ciśnienia oleju i porusza się wewnątrz tulei, podczas gdy sprężyna działa jak amortyzator, aby zapobiec nagłej zmianie ciśnienia. Awaria akumulatora ciśnienia jest najczęściej powiązana z uszkodzeniem powierzchni kanału zaworowego w wyniku zanieczyszczonego płynu hydraulicznego, oleju przekładniowego. Zanieczyszczenia oleju następuje głównie z powodu zniszczenia sprzęgła,przy czym fragmenty i materiału powierzchni części trafiaja do oleju i staja sie przyczyną ściernego zużycia węzłów zespołu hydraulicznego. Jednym z tych węzłów jest akumulator ciśnieniowy.
Wadliwy akumulator ma problemy z poziomem roboczego ciśnienia oleju w w układzie hydraulicznym, w wyniku narusza się proces sterowania automatyczną skrzynią biegów. W konsekwencji, pojawiaja się szarpnięcia podczas zmiany biegów, poślizg sprzęgła, rozmytego przełączania między biegów i braku blokady sprzęgła hydrokinetycznego.
W większości przypadków aby przywrócić normalny tryb pracy pracy automatycznej przekładni zaleca się wymienić sterownik hydrauliczny na nowy lub używany - w pierwszym przypadku jest to dość drogie, drugi jest loteria z małą szansą powodzenia. Specjaliści firmy Maktrans oferują rozwiązanie tego problemu - naprawę akumulatora ciśnienia. Z jednej strony jest ekonomicznie opłacalny, z drugiej strony naprawiony sterownik hydrauliczny otrzymuje gwarancję na okres 1 roku. Więcej informacji o naprawie. Przede wszystkim, sterownik hydrauliczny jest demontowany i dokładnie myty w przemysłowych maszynach myjących przy użyciu specjalnych odczynników, aby zapewnić całkowite usunięcie śladów płynu hydraulicznego.
Po oczyszczeniu jw sterowniku hydraulicznym wytaczają się kanały akumulatora. Wytaczanie odbywa się zgodnie z wymiarami tulei naprawczej.
Dalej, produkuje się sama tuleja. Średnica wewnętrzna tulejki odpowiada oryginalnej średnicy kanału tuleji sterownika hydraulicznego do ściernego zniszczenia. Średnica zewnętrzna - odpowiada wstępnie roztaczanemu kanau akumulatora. Tuleja wykonana jest z materiału, powtarzającego właściwości mechaniczne obudowy sterownika hydraulicznego, co gwarantuje trwałość i jakość naprawy powierzchni.
Tłok akumulatora jest zainstalowany wewnątrz tulei, a następnie przeprowadza się montaż sterownika hydraulicznego.
Naprawiony sterownik hydrauliczny jest zainstalowany w automatycznej skrzyni biegów, po czym samochód przechodzi obowiązkowy testdrive. Działanie automatycznej skrzyni biegów jest sprawdzane we wszystkich trybach, poziom ciśnienia jest kontrolowany podczas wszystkich testów i sprawdzany na zgodność z technologiczną kartą transmisji . Po przejściu prób eksploatacyjnych automatyczna skrzynia biegów jest jest objęta gwarancją przez 1 rok.
Dostępne metody płatności
- Płatność gotówką przy odbiorze
Metody wysyłki
- Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)