zł 0,00
Zamówić- Marka: MAKTRANS-VB
- Model: FW6AELVBREP
Model produktu skopiowany do schowka
- Waga (kg): 10
- Dostępność: 2000
Magazyn: | Dostępność: | Ilość: |
UA1 | 1000 pcs. |
|
UA2 | 1000 pcs. |
|
- Przegłąd produktów
- Dostawa i płatność
- Questions - Answers (0)
- Powiązane produkty (7)
UWAGA! 99 USD to koszt regeneracji sterownika hydraulicznego. Całkowity koszt pracy składa się z 2 składników, pracy + komponentów. Podczas naprawy elektrozawory muszą zostać sprawdzone i naprawione, są instalowane nadwymiarowe lub standardowe tłoki w ilości 2-5 sztuk, całkowity koszt naprawy wynosi około ~ 200-250 $
FW6A-EL (GW6A-EL) to nowoczesna 6-biegowa automatyczna skrzynia biegów opracowana przez Aisin Warner specjalnie dla Mazdy, spotykana głównie w Mazdzie CX3, CX5, CX7, 3, 6.
Po osiągnięciu przebiegu 100-150 tys. km. występują problemy ze sterownikiem hydraulicznym skrzyni, ponieważ gorący olej zawierający zanieczyszczenia ścierne niszczą anodowaną powłokę tłoków .
W sterowniku hydraulicznym FW6A-EL znajdują się 2 zawory o wysokim obciążeniu (tłok akumulatora), które jako pierwsze zawodzą i prowadzą do następujących objawów:
- Szybka blokada sprzęgła hydrokinetycznego
- Poślizg przy zmianie z 2 na 3 i z 4 na 5 biegi
Inżynierowie Maktrans opracowali technologię naprawy, która polega na wymianie uszkodzonych tłoków na nowe wykonane w rozmiarze +0,015 mm od normy.
Główne zalety stosowania zaworów standardowych +:
- Szybkość i łatwość naprawy - nie trzeba rozwiercać kanału w płycie hydraulicznej, wystarczy wypolerować otwór - niedrogim narzędziem.
- Niezawodność - powłoka naszych tłoków jest bardziej odporna na uszkodzenia mechaniczne w porównaniu do fabrycznych, ponieważ stosuje się twarde anodowanie na zimno.
Przystępujemy do naprawy. Testy próżniowe wykazują wyjątkowo niskie wskażniki i takie zawory zdecydowanie należy wymienić.
Usuwanie zużytych tłoków
Tłok wyprodukowany firmą Maktrans po lewej, po prawej tłoczek z zużyciem krytycznym
Instalujemy nowe tłoki
Powtarzamy testy próżniowe, szczelność pary kanał + tłok przywrócona.
Następnie na specjalnym stanowisku badawczym elektrozawory są sprawdzane, jeśli to konieczne, myte lub wymieniane na nowe.
Naprawa sterownika hydraulicznego jest bardziej opłacalną i niezawodną opcją naprawy automatycznej skrzyni biegów niż zakup używanego sterownika hydraulicznego z demontażu, który najprawdopodobniej będzie również działać nieprawidłowo. Jednocześnie Maktrans udziela rocznej gwarancji na naprawione komponenty i podzespoły bez ograniczenia przebiegu. Częstym problemem FW6AEL jest również zniszczenie łożyska obudowy i pojawienie sięzużycia w samej obudowie. Rozwiązujemy ten problem, tutaj możecie przeczytać o naprawie obudowy.
Narzędzia i materiały eksploatacyjne użyte do tej naprawy:
Dostępne metody płatności
- Płatność gotówką przy odbiorze
Metody wysyłki
- Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)