0

zł 0,00

Zamówić

Naprawa sterownika hydraulicznego FW6AEL FW6AXEL GW6AEL GW6AXEL(przy użyciu zaworów w rozmiarze standardowym +)

  • Marka: MAKTRANS-VB
  • Model: FW6AELVBREP
    Model produktu skopiowany do schowka
  • Waga (kg): 10
  • Dostępność: 2000
zł 540,00
If you order more than 1000 pcs - shipping time will be longer at few days
Magazyn: Dostępność: Price: Ilość:
UA1 1000 pcs. zł 540,00
Add to cart
Add to cart
UA2 1000 pcs. zł 540,00
Add to cart
Add to cart
  • Przegłąd produktów
  • Dostawa i płatność
  • Questions - Answers (0)
  • Powiązane produkty (7)

UWAGA! 99 USD to koszt regeneracji sterownika hydraulicznego. Całkowity koszt pracy składa się z 2 składników, pracy + komponentów. Podczas naprawy elektrozawory muszą zostać sprawdzone i naprawione, są instalowane nadwymiarowe lub standardowe tłoki w ilości 2-5 sztuk, całkowity koszt naprawy wynosi około ~ 200-250 $

   

FW6A-EL (GW6A-EL) to nowoczesna 6-biegowa automatyczna skrzynia biegów opracowana przez Aisin Warner specjalnie dla Mazdy, spotykana głównie w Mazdzie CX3, CX5, CX7, 3, 6.

Po osiągnięciu przebiegu 100-150 tys. km. występują problemy ze sterownikiem hydraulicznym skrzyni, ponieważ gorący olej zawierający zanieczyszczenia ścierne niszczą anodowaną powłokę tłoków .

W sterowniku hydraulicznym FW6A-EL znajdują się 2 zawory o wysokim obciążeniu (tłok akumulatora), które jako pierwsze zawodzą i prowadzą do następujących objawów:

  • Szybka blokada sprzęgła hydrokinetycznego
  • Poślizg przy zmianie z 2 na 3 i z 4 na 5 biegi

Inżynierowie Maktrans opracowali technologię naprawy, która polega na wymianie uszkodzonych tłoków na nowe wykonane w rozmiarze +0,015 mm od normy.

Główne zalety stosowania zaworów standardowych +:

 

  • Szybkość i łatwość naprawy - nie trzeba rozwiercać kanału w płycie hydraulicznej, wystarczy wypolerować otwór - niedrogim narzędziem.
  • Niezawodność - powłoka naszych tłoków jest bardziej odporna na uszkodzenia mechaniczne w porównaniu do fabrycznych, ponieważ stosuje się twarde anodowanie na zimno.



Przystępujemy do naprawy. Testy próżniowe wykazują wyjątkowo niskie wskażniki i takie zawory zdecydowanie należy wymienić.

 

Usuwanie zużytych tłoków

 

Tłok wyprodukowany firmą Maktrans po lewej, po prawej tłoczek z zużyciem krytycznym

 

Instalujemy nowe tłoki

 

Powtarzamy testy próżniowe,  szczelność pary kanał + tłok przywrócona.

 

Następnie na specjalnym stanowisku badawczym elektrozawory są sprawdzane, jeśli to konieczne, myte lub wymieniane na nowe.

 

Naprawa sterownika hydraulicznego jest bardziej opłacalną i niezawodną opcją naprawy automatycznej skrzyni biegów niż zakup używanego sterownika hydraulicznego z demontażu, który najprawdopodobniej będzie również działać nieprawidłowo. Jednocześnie Maktrans udziela rocznej gwarancji na naprawione komponenty i podzespoły bez ograniczenia przebiegu. Częstym problemem FW6AEL jest również zniszczenie łożyska obudowy i pojawienie sięzużycia w samej obudowie. Rozwiązujemy ten problem, tutaj możecie przeczytać o naprawie obudowy.

Narzędzia i materiały eksploatacyjne użyte do tej naprawy:

Dostawa i płatność

Dostępne metody płatności

  • Płatność gotówką przy odbiorze

Metody wysyłki

  • Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (0)