zł 0,00
Zamówić- Marka: TOYOTA
- Model: U760DIFF
Model produktu skopiowany do schowka
- Waga (kg): 10.2
- Dostępność: Brak w Magazynie
- Przegłąd produktów
- Dostawa i płatność
- Questions - Answers (1)
Obudowa mechanizmu różnicowego z satelitami, przekładnią główną (73 zęby) i łożyskami dla 6-biegowej automatycznej skrzyni biegów typu U760E stosowanej w Toyota Camry 11-up, RAV4 12-up, Highlander 09-15, Lexus ES250 4130173011 4122133180
Konieczność wymiany mechanizmu różnicowego pojawia się, gdy zostaje on mechanicznie zniszczony w wyniku wpadnięcia na niego fragmentów napędzanego koła zębatego przekładni głównej (Gear, Front Differential Ring), które powstają w wyniku odłamywania zębów koła zębatego pod wpływem dużych obciążeń. Częściej obudowa mechanizmu różnicowego (Case, Front Differential) jest wymieniana z powodu zużycia otworów montażowych palców satelitarnych w obudowie i satelitach, a także zużycia samych palców satelitarnych. Zużycie elementów różnicowych przejawia się w hałasie skrzyni (przy zwiększaniu prędkości i hamowaniu przez silnik) i może prowadzić do jej zniszczenia.
Oryginalne numery części mechanizmu różnicowego 4130173011, 4122133180, 9036655071, 9036650118
- Wysokość całkowita - 160 mm.
- Średnica otworu na półoś wynosi 35,05 mm.
Satelity osi:
- Liczba zębów wynosi 16 sztuk.
- Liczba miejsc dla półosi - 24 szt.
Małe przekładnie różnicowe:
- Liczba zębów wynosi 10 sztuk.
Mechanizm różnicowy:
- Liczba otworów montażowych / śrub wynosi 12 szt.
- Średnica otworu montażowego wynosi 12,25 mm.
- Średnica śruby mocującej (gwintowanej) wynosi 11,95 mm.
- Całkowita długość śruby mocującej wynosi 34,35 mm.
- Liczba zębów przekładni wynosi 75 szt.
- Wysokość przełożenia - 36,25 mm.
Dostępne metody płatności
- Płatność gotówką przy odbiorze
Metody wysyłki
- Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Illustration of how to remove drive shaft.
We don't have any manuals or illustrations