0

zł 0,00

Zamówić

Koło zębate napędzane pompy oleju HF35 eCVT FORD Fusion Hybrid C-Max Hybrid

  • Marka: FORD
  • Model: DRVGSHF35
    Model produktu skopiowany do schowka
  • Sold: 28
  • Waga (kg): 0.4
  • Dostępność: 80
zł 450,00
Głowne specyfikacje
Stan (używana, nowa): usunięte z nowych skrzyń biegów
If you order more than 26 pcs - shipping time will be longer at few days
Magazyn: Dostępność: Price: Ilość:
UA1 6 pcs. zł 450,00
Add to cart
Add to cart
UA2 54 pcs. zł 450,00
Add to cart
Add to cart
Słowacja 20 pcs. zł 450,00
Add to cart
Add to cart
  • Przegłąd produktów
  • Dostawa i płatność
  • Questions - Answers (1)

Koło zębate napędzane pompy oleju FORD HF35 Hybrid

Najczęstszym problemem związanym z napędzanym kołem zębatym pompy olejowej jest błędne obliczenie  lub specjalnie obliczone ograniczenie projektowe zasobów przekładni, ale opinie mogą być czysto subiektywne.
Rozważmy problem bardziej szczegółowo. Wał z napędzanym kołem zębatym pompy olejowej ma dwa punkty podparcia: pierwszy to bezpośrednio aluminiowa obudowa pompy olejowej, do której wał wchodzi i współpracuje z kołem napędowym pompy olejowej. Drugi punkt podparcia znajduje się na aluminiowej płycie nośnej, na której znajduje się gniazdo łożysko kulkowego opofrowego promieniowego wału wirnika silnika elektrycznego-prądnicy przekładni. Nacisk na materiał to aluminium, z którego wykonana jest obudowa pompy oleju. A podstawa nie została wykonana przypadkowo, ponieważ napędzane koło zębate wraz z samym wałem jest wykonane ze stali, która ma znacznie większą gęstość metalu niż aluminium. Warto zaznaczyć, że stalowy wałek koła zębatego stykas się bezpośrednio z aluminium, wałki przekładni nie posiadają tulei ślizgowych. Podczas długotrwałej pracy wał łamie gniazdo w płycie podstawy i traci centrowanie w stosunku do swojego pierwotnego położenia.


Przemieszczenie środka osi wału z powodu zniszczonego gniazda w płycie aluminiowej pociąga za sobą przesunięcie zębów względem zębów koła napędowego napędu pompy olejowej, które jest ciągnione z tyłu przekładni planetarnej i tworzy całość z tym. W rezultacie zęby znajdują się jeden na drugim, co prowadzi do ich uszkodzenia i powstania dużej szczeliny między zębami; prowadzi to do nieprawidłowej pracy pompy olejowej, naruszenia cyrkulacji oleju w przekładni - skrzynia biegów zaczyna się przegrzewać, na zębatkach pompy olejowej pojawiają się zatarcia.
Z biegiem czasu znika sprzężenie między zębatkami napędzającymi i napędzanymi napędu pompy olejowej, koła zębate ślizgają się, co pociąga za sobą całkowite zniszczenie napędzanego koła zębatego i uszkodzenie koła napędowego, które znajduje się w tylnej części przekładni planetarnej. Napęd pompy oleju nie działa, pompa oleju nie działa. Cyrkulacja oleju zostaje zatrzymana, zaczyna się tarcie metalu o metal, przekładnia przegrzewa się, dalszy ruch niemożliwy, finał to generalny remont przekładni.

Dostawa i płatność

Dostępne metody płatności

  • Płatność gotówką przy odbiorze

Metody wysyłki

  • Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (1)
Andrei

Hello, will you have it in stock next time? And what about delivery to USA?

MAKTRANS MAKTRANS

Hello, around 4 weeks or more. We can ship to any country. You can use "notify when available" button.