0

zł 0,00

Zamówić

Naprawa obudowy PowerShift DCT450 MPS6 (Ford Kuga C-MAX Mondeo / Volvo XC60 XC90 S80) (koszt naprawy jednego otworu)

  • Marka: MAKTRANS
  • Model: DCTCASEREP_PL
    Model produktu skopiowany do schowka
  • Waga (kg): 0.01
  • Dostępność: 1000
zł 247,95
If you order more than 1000 pcs - shipping time will be longer at few days
Magazyn: Dostępność: Price: Ilość:
UA1 1000 pcs. zł 247,95
Add to cart
Add to cart
  • Przegłąd produktów
  • Questions - Answers (0)
  • Powiązane produkty (2)

PowerShift DCT450 (MPS6) - to zrobotyzowana skrzynia  biegów z podwójnym sprzęgłem mokrym, na naszym rynku można spotkać głównie na Ford Kuga, C-MAX, Mondeo и Volvo XC60, XC90, S80, S40, V60.

Należy do klasy preselektywnych transmisji, jest strukturalnie mechaniczną skrzynią z dwoma wejściowymi i dwoma wyjściowymi wałami - jeden odpowiada za parzyste biegi, a drugi za nieparzyste. Ale jednocześnie, w przeciwieństwie do mechaniki, bkosz jest złożoną strukturą jako sprzęgło - tarcze cierne działające w kąpieli olejowej zapewniają sprzęganie.

Opowiadaliśmy już, jak specjaliści firmy Maktrans naprawiają skrzyni PowerShift, przeczytać więcej można tutaj:

Przejdżmy do naprawy obudowy. Zasadniczo, naprawa obudowy jest częścią remontu kapitalnego przekładni i wiąże się z dużym przebiegiem lub nieprawidłową pracą automatycznej skrzyni biegów. W DCT450 są 2 słabe punkty związane z obudową:

  • łożysko obudowy(zepsute miejsce osadzenia)
  • otwory, w których działają wałki zębate - pojawia się w nich zużycie, a rdzeń  zaczyna zacinać się, podczas gdy diagnostyka komputerowa może pokazywać błędy związane z zacinaniem się widełek.

 

 Na zdjęciu poniżej - zużycie w otworze

 

Naprawa polega na rozwiercaniu otworu na frezarce CNC i montażu stalowej tulei, której wewnętrzna średnica powtarza średnicę pierwotnego otworu - teraz pokażemy, jak to się dzieje.

Korzystając z prowadnicy, wyśrodkowujemy pokrywę na frezarce CN i mocujemy

 

Roztaczamy otwór do rozmiaru nadwymiarowej tulei


Otrzymujemy następujący wynik

 

Mierzymy wewnętrzną średnicę wynikowego otworu za pomocą macki wewnętrznej i upewniamy się, że trafiliśmy "w rozmiar"

 

Rozwiercamy pozostałe otwory i możemy przystąpić do montażu tulei. Produkujemy również same tuleje.

 

Montujemy tulei za pomocą specjalnego trzpenia

 

Naprawa gniazda łożyska obudowy, które dodamy do tego artykułu nieco później - kosztuje 50 $, naprawa otworu trzpienia wydelca - 20 USD. W pobudowie skrzyni DCT450 takich otworów  4, jeszcze 3  w pokrywie. W związku z tym naprawa nawet całej obudowy będzie kosztować 190 USD, a my udzielimy gwarancji na wykonaną pracę - 1 rok bez limitu kilometrów.

Questions - Answers (0)