0

zł 0,00

Zamówić

Szlifowanie kół pasowych bezstopniowych skrzyń biegów Jatco Toyota Honda (JF010E JF011E JF015E JF016E K110-series K310-series)

  • Marka: MAKTRANS
  • Model: CVTPULLREP
    Model produktu skopiowany do schowka
  • Waga (kg): 20
  • Dostępność: 912
zł 450,00
Dostępne opcje
Magazyn: Dostępność: Price: Ilość:
UA2 912 pcs. zł 450,00
Add to cart
Add to cart
  • Przegłąd produktów
  • Dostawa i płatność
  • Questions - Answers (3)
  • Powiązane produkty (27)

Устройство вариатора

W tym artykule porozmawiamy o regeneracji powierzchni roboczych (szlifowaniu) kół pasowych bezstopniowej skrzyni biegów, ale najpierw powiemy trochę o tym, czym jest wariator i czym różni się od klasycznej przekładni hydromechanicznej.Głównym elementem konstrukcyjnym bezstopniowej skrzyni biegów jest przekładnia z paskiem klinowym, składa się z 2 kół pasowych z dynamicznie zmienną średnica stożków i biegnący wzdłuż nich pas.

Animacja pokazuje proces zmiany przełożenia; każdy nowoczesna bezstopniowa skrzynia biegów działa na tej zasadzie z niewielkimi różnicami konstrukcyjnymi - na przykład niektórzy producenci (Audi i Subaru) używają nie pasa pchającego, ale łańcucha ciągnącego, ale sama zasada działania pozostaje niezmieniona.

Podczas pracy przekładni dochodzi do uszkodzenia powierzchni kół pasowych, może się to zdarzyć z wielu powodów: brudny olej zaczyna działać jako materiał ścierny, start bez nagrzewania (bezstopniowe skrzyni biegów nie lubią ruszać na zimno, bo zimny olej nie spełnia swoich funkcji i pasek może się ślizgać niepotrzebnie) duże obciążenie (transport przyczepy lub holowanie innego samochodu), zerwanie paska.SProblem w tym, że nowe koła pasowe nie są sprzedawane jako części zamienne, producent oferuje jedynie montaż skrzynkowy.Oferujemy opcję regeneracji kół pasowych, która polega na szlifowaniu powierzchni roboczej na precyzyjnej szlifierce tarczowej CNC.

 

Poniższe zdjęcie pokazuje typowe uszkodzenia koła pasowego, rysy na powierzchni i odpryski na krawędz

 

Stosujemy taką CNC szlifierkę do szlifowaniea cylindrycznego

 

Instalujemy koło pasowe

 

Szlifowanie. Najpierw wykonujemy 2-3 przejścia i usuwamy po 0,01 mm, następnie końcowe szlifowanie - 0,002 mm na przejście

 

Film dotyczący szlifowania koła pasowego

 

 

Otrzymujemy następujący wynik

Przyjrzyjmy się bliżej, powierzchnia jest idealna, krawędź jest teraz wolna od wiórów.

 

Ta technologia regeneracji kół pasowych bezstopniowej skrzyni biegów została już przetestowana w w warunkach eksploatacyjnych w wielu pojazdach i wykazała swoją niezawodność

 

Dostawa i płatność

Dostępne metody płatności

  • Płatność gotówką przy odbiorze

Metody wysyłki

  • Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (3)
Hessel Westra

do you sell complete drive pulley repair kit (JF011E) like transpeed TZ181337A?

MAKTRANS MAKTRANS
Viliuis

Hi, subaru cvt TR690 pulley surface repair is possible or no? if yes what would be the price?

MAKTRANS MAKTRANS

Hello, 1 kit (2 pulley) it's 200 USD, but shipping cost will be expensive.

janaka

Hi I have RE0F11A CVT pulleys need to surface grinding . Please can you send me near branch address for this service. I can post to you From Australia we looking forward hear from you continuing sending more. thank you janaka

MAKTRANS MAKTRANS

Hello, transportation from Australia to Poland and back to you will be very expensive. Check this link, we have good used pulley kits for sale:

Pulley kits