zł 0,00
Zamówić- Marka: MAKTRANS
- Model: A4CF1LOCK
Model produktu skopiowany do schowka
- Waga (kg): 0.01
- Dostępność: 251
Magazyn: | Dostępność: | Ilość: |
UA1 | 149 pcs. |
|
UA2 | 102 pcs. |
|
- Przegłąd produktów
- Dostawa i płatność
- Questions - Answers (0)
Z powodu zużycia kanału zaworu sterującego blokadą sprzęgła hydrokinetycznego wynikają problemy z obrotami podczas ustabilizowanego trybu ruchu. Pływające obroty podczas jazdy ze stałą prędkością wskazują na brak blokady sprzęgła hydrokinetycznego.
Aby rozwiązać problem, eksperci firmy Matrans opracowali tuleję naprawczą. Tuleja wykonana jest ze stopu aluminium identycznego z materiałem sterownika hydraulicznego. Kształt i wymiary całkowicie powtarzają konstrukcję wewnętrzną kanału zaworu blokady sprzęgła hydrokinetycznego. jakość wykonania spełnia standardy oryginalnych zestawów naprawczych dzięki wykorzystaniu obrabiarek CNC.
Tuleja jest instalowana w przygotowanym kanale. Przygotowanie kanału odbywa się za pomocą rozwiertaków od początkowej średnicy 12 mm do średnicy trzpienia naprawczego 14 mm. Krok stosowania rozwiertaków wynosi 1 mm. Po zwiększeniu średnicy kanału zaworu, tuleja jest montowana z minimalną siłą i niezawodnie mocowana w kanale zaworu blokady sprzęgla hydrokinetycznego. Po naprawie przywracany jest tryb blokady sprzęgła hydrokinetycznego, obroty stabilizują się, zmniejsza się zużycie paliwa podczas długich podróży ze stałą prędkością.
Zalecane rozwiertaki:
Dostępne metody płatności
- Płatność gotówką przy odbiorze
Metody wysyłki
- Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)