zł 0,00
Zamówić- Marka: VAG
- Model: 0BZ325066C
Model produktu skopiowany do schowka
- Waga (kg): 2
- Dostępność: 1
zł 832,50
Głowne specyfikacje
Stan (używana, nowa):
used and inspected
Dostępne opcje
Magazyn: | Dostępność: | Ilość: |
UA2 | 1 pcs. |
|
- Przegłąd produktów
- Dostawa i płatność
- Questions - Answers (0)
Moduł elektrohydrauliczny mechanizmu parkowania AUDI R8 5.2 Quattro DL801 0BZ | 0BZ325066C 0BZ325151G 0BZ911116 0BZ927327
- Oznaczenie elektrozaworu N486 [zaślepka zielona] - 0BZ 911 116;
- Oznaczenie elektrozaworu N574 [czarna zaślepka] - 0BZ 927 327;
Mechanizm parkowania w przekładni 0BZ nie jest realizowany zgodnie z klasyczną konstrukcją, gdy koło zębate mechanizmu parkowania znajduje się na wale wyjściowym (mechanizm różnicowy). Koło zębate mechanizmu parkowania w tej skrzyni biegów jest zintegrowane z pierścieniem ślizgowym sprzęgła synchronizatora biegu wstecznego i 4. biegu.
Elektrohydrauliczny moduł parkowania jest sterowany dwoma elektrozaworami N486 i N574.
Elektrozawór N486 zabezpiecza utrzymanie tłoku mechanizmu parkingu, co z kolei zapewnia pozycję postojową OFF. Wyłączenie postojowe jest możliwe tylko wtedy, gdy w układzie hydraulicznym występuje ciśnienie, które wytwarza elektrozawór N574 zapewniający przełączanie pomiędzy trybami parkowania ON i OFF.
Elektrohydrauliczny moduł parkowania jest sterowany dwoma elektrozaworami N486 i N574.
Elektrozawór N486 zabezpiecza utrzymanie tłoku mechanizmu parkingu, co z kolei zapewnia pozycję postojową OFF. Wyłączenie postojowe jest możliwe tylko wtedy, gdy w układzie hydraulicznym występuje ciśnienie, które wytwarza elektrozawór N574 zapewniający przełączanie pomiędzy trybami parkowania ON i OFF.
Dostawa i płatność
Dostępne metody płatności
- Płatność gotówką przy odbiorze
Metody wysyłki
- Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (0)