0

zł 0,00

Zamówić

Sterownik hydrauliczny 0AW Multitronic VL381 regenerowany

BESTSELLER
  • Marka: VAG
  • Model: 0AW-RNW-Z1
    Model produktu skopiowany do schowka
  • Sold: 9
  • Waga (kg): 8
  • Kończy się
  • Dostępność: 3
zł 2 250,00
Głowne specyfikacje
Stan (używana, nowa): восстановленный, готов к установке на авто
Type: sterownik hydrauliczny
If you order more than 2 pcs - shipping time will be longer at few days
Magazyn: Dostępność: Price: Ilość:
UA1 2 pcs. zł 2 250,00
Add to cart
Add to cart
UA2 1 pcs. zł 2 250,00
Add to cart
Add to cart
  • Przegłąd produktów
  • Dostawa i płatność
  • Questions - Answers (0)
  • Powiązane produkty (5)

Sterownik hydrauliczny 0AW Multitronic VL381 | regenerowany
 

Rozważ główne przyczyny awarii przekładni VAG 0AW VL381 [CVT].
     Sercem wszystkich problemów jest hydrauliczna jednostka sterująca, która steruje pracą całej skrzyni biegów. Powodem tego są drobne wióry metalowe, które nieuchronnie powstają podczas pracy przekładni.
     Wióry dostają się do oleju wraz z olejem w układzie hydraulicznym i sterowniku hydraulicznym, z pominięciem zwykłego filtra fabrycznego. Dzięki swojej konstrukcji zwykły filtr fizycznie nie jest w stanie zatrzymać najmniejszych cząstek o wielkości ~ 25-30 mikronów, takie małe wióry (kurz) łatwo przechodzą przez element filtrujący standardowego filtra.
Po dotarciu do układu olejowego, a wraz z nim w korpusie zaworu, te najmniejsze cząsteczki dostają się do szczelin roboczych między korpusem korpusu zaworu a zaworami regulującymi ciśnienie i działają jak ścierniwo, które zaczyna powoli „ciąć” korpus zaworu oraz zawory, które nieuchronnie doprowadzą najpierw do wycieku ciśnienia, co z kolei do nieprawidłowego działania stożków, a następnie do zakleszczenia, nieuniknionego zakleszczenia i awarii przekładni.

     Jakie są przyczyny powstawania tych złośliwych drobnych wiórów?
         1. Praca pasa na kołach pasowych nieuchronnie tworzy najmniejsze cząstki.
2. Praca przekładni planetarnej i śrubowej w procesie nieodwracalnego zużycia tworzy najmniejsze cząstki, produkty zużycia.
         3. Produkty zużycia warstwy ciernej tarcz sprzęgła. Większość produktów zużycia tarcz sprzęgła jest zatrzymywana przez standardowy filtr, z wyjątkiem najmniejszego pyłu, który z czasem gromadzi się w postaci osadów w „najdalszych” kanałach sterownika hydraulicznego. Zwykle nie stanowi zagrożenia dla elementów korpusu zaworu, z wyjątkiem pewnych krytycznych przypadków.
          4. Opracowanie gniazda koszyka tylnego łożyska napędzanego koła pasowego. Powodem jest zwykle agresywna jazda, której towarzyszą zwiększone obciążenia jednostek transmisyjnych.
Przyczyną może być również brudny olej, który uszkadza łożysko, powodując jego zakleszczenie i obracanie klatki w obudowie przekładni. To właśnie obrót zewnętrznej bieżni łożyska prowadzi do powstania drobnego proszku aluminiowego (pyłu), który najczęściej „zjada” elementy i korpus zaworu od wewnątrz.

    Firma Maktrans świadczy usługi w zakresie renowacji gniazda łożyska w obudowie przekładni.
Po naprawie obudowy i wymianie wszystkich niezbędnych elementów, wymianie filtrów, oleju, wiórów, które były w układzie przed naprawą nigdzie nie znikną, ale będą mniejsze, ponieważ jakaś część zostanie umyta podczas procesu naprawy, ale to nie da się go całkowicie umyć ze względu na jego mikroskopijne rozmiary, nadal pozostaje na ściankach obudowy przekładni.
       
Na ten problem też mamy rozwiązanie!
Doświadczeni przez specjalistów firmy, opracowano rozwiązanie, aby po naprawie wykorzystać dodatkową stację filtracyjną własnej produkcji. Ten system filtrów łączy się z fabrycznym zewnętrznym obwodem chłodzenia skrzyni biegów bez konieczności modyfikacji standardowej konstrukcji. Stosowany jest dodatkowy filtr zdolny do wychwytywania cząstek do 20 mikronów. Doskonale radzi sobie z zadaniem odfiltrowania pozostałego po naprawie pyłu aluminiowego, zapobiegając jego przedostawaniu się do sterownika hydraulicznego, co zapewnia poprawną pracę zespołu i całej przekładni.

Dostawa i płatność

Dostępne metody płatności

  • Płatność gotówką przy odbiorze

Metody wysyłki

  • Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (0)