zł 0,00
Zamówić- Marka: OEM
- Model: M34331
Model produktu skopiowany do schowka
- Waga (kg): 0.04
- Dostępność: Brak w Magazynie
- Przegłąd produktów
- Dostawa i płatność
- Questions - Answers (0)
Jeśli olej w misie jest zmętniały i w nim jest obecna wiórka żółtego koloru – jest problem ze słonecznym kołem zębatym. Przyczynę związują z tym, że ten konstruktywnie najbardziej obciążony węzeł niedootrzymuje smaru przy tym, że komputer przy kick -down naładowuje go do ostatecznych znaczeń przekrzywieniem bocznymi obciążeniami od dyferencjału. Za każdym razem kiedy właściciel VW ciśnie pedał do podłogi naładowując transmisję do maksimum, ścierają się tuleje słonecznego koła zębatego i zaczynają płonąć sprzęgła К1 (1-2-3-4). Trwała eksploatacja z takim znoszeniem doprowadza do straty agregatu hydraulicznego. Po 2006 roku, kiedy programiści VW podredagowali krzywą momentu obrotowego na najbardziej obciążonych prędkościach o tym problemie zaczeli zapominać.
Skoda Octavia (L4 1.4L 1.6L 1.8L 2.0L), Fabia (L4 1.4L 1.6L), Roomster (L4 1.6L), Superb (L4 1.8L, 2.0L, V6 3.2L)
Volkswagen Bora (L4 1.6L 2.0L), Golf (L4 1.6L 2.0L 2.5L), Jetta (1.9L, 2.0L, 2.5L), Passat (2.0L), Polo (L4 1.4L 1.6L), Touran (1.6L, 1.9L, 2.0L), T5 Transporter, Multivan, Passat CC (2.0L TC, 3.6L), Passat (3.6L), Tiguan (L4 2.0L)
Seat Altea, Leon (1.6L, 1.9L, 2.0L), Toledo (1.6L, 1.9L, 2.0L)
Audi A3 (L4 1.6L 2.0L), A4, TT (1.8L)
Dostępne metody płatności
- Płatność gotówką przy odbiorze
Metody wysyłki
- Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)