0

zł 0,00

Zamówić

Tuleja zębatego koła słonecznego ASB AW TF-60SN 09G 09K 09M 03-up

  • Marka: OEM
  • Model: M34331
    Model produktu skopiowany do schowka
  • Waga (kg): 0.04
  • Dostępność: Brak w Magazynie
zł 80,93
Głowne specyfikacje
Stan (używana, nowa): new
Type: tuleja
  • Przegłąd produktów
  • Dostawa i płatność
  • Questions - Answers (0)

Jeśli olej w misie  jest zmętniały i w nim jest obecna wiórka żółtego koloru – jest problem ze słonecznym kołem zębatym. Przyczynę związują z tym, że ten konstruktywnie najbardziej obciążony węzeł niedootrzymuje  smaru przy tym, że komputer przy kick -down naładowuje go do ostatecznych znaczeń przekrzywieniem bocznymi obciążeniami od dyferencjału. Za każdym razem  kiedy właściciel VW ciśnie pedał do podłogi  naładowując transmisję do maksimum, ścierają się tuleje słonecznego koła zębatego i zaczynają płonąć sprzęgła К1 (1-2-3-4). Trwała eksploatacja z takim znoszeniem doprowadza do straty agregatu hydraulicznego. Po 2006 roku, kiedy programiści VW podredagowali  krzywą momentu obrotowego na najbardziej obciążonych prędkościach o tym problemie zaczeli zapominać.

Skoda Octavia (L4 1.4L 1.6L 1.8L 2.0L), Fabia (L4 1.4L 1.6L), Roomster (L4 1.6L), Superb (L4 1.8L, 2.0L, V6 3.2L)

Volkswagen Bora (L4 1.6L 2.0L), Golf (L4 1.6L 2.0L 2.5L), Jetta (1.9L, 2.0L, 2.5L), Passat (2.0L), Polo (L4 1.4L 1.6L), Touran (1.6L, 1.9L, 2.0L), T5 Transporter, Multivan, Passat CC (2.0L TC, 3.6L), Passat (3.6L), Tiguan (L4 2.0L)

Seat Altea, Leon (1.6L, 1.9L, 2.0L), Toledo (1.6L, 1.9L, 2.0L)

Audi A3 (L4 1.6L 2.0L), A4, TT (1.8L)

Dostawa i płatność

Dostępne metody płatności

  • Płatność gotówką przy odbiorze

Metody wysyłki

  • Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (0)