do koszyka

Koszyk
 

Regeneracja sterownika hydraulicznego AW55-50SN AW55-51SN (Volvo S40 V50 S50 S60 XC70 S90 XC90 / Chevrolet Lacetti Captiva Epica / Opel Vectra C)

Regeneracja  sterownika hydraulicznego AW55-50SN AW55-51SN (Volvo S40 V50 S50 S60 XC70 S90 XC90 / Chevrolet Lacetti Captiva Epica / Opel Vectra C)
Regeneracja  sterownika hydraulicznego AW55-50SN AW55-51SN (Volvo S40 V50 S50 S60 XC70 S90 XC90 / Chevrolet Lacetti Captiva Epica / Opel Vectra C) Regeneracja  sterownika hydraulicznego AW55-50SN AW55-51SN (Volvo S40 V50 S50 S60 XC70 S90 XC90 / Chevrolet Lacetti Captiva Epica / Opel Vectra C)
Cena: 1,270.50 zł
  Ilość:  Do koszyka Wysyłka z Ukrainy

  Dodaj do życzeń

Dostępność: 2828 szt

    Marka: MAKTRANS

    Kod produktu: AW55VBREBUILD

Waga: 0.00 kg
Opis Podobne Opinie (0)

 

Volvo C30, C70, S40, V40,  V50, V70, S50, S60, S70, XC70, S80, S90, XC90
Chevrolet Lacetti, Captiva, Epica
Opel Saturn, Signum, Vectra-C, Antara
Ford Kuga

      Alfa Romeo 166

      Renault Espace, Laguna, Vel Satis

Praca współczesnej ASB kontroluje się sterownikiem elektrohydraulicznym. Sterownik  składa się z rozbieralnej obudowy oraz zaworów sterowania. Zawór jest kanałem w obudowie sterownika hydraulicznego, po którym za pomocą elektrozaworu przemieszcza się tłok suwakowy, sterujący strumieniem płynu hydraulicznego (ATF - automatic transmission fluid ).Wyraźne współdziałanie systemu zaworów pozwala zarządzać mechaniczną częścią АSB poprzez węzły wykonawczych mechanizmów(widełki przestawienia biegów, sprzęgło i t.d.). Więc główne uszkodzenia sterownika hydraulicznego są związane albo z popsuciem elektrozaworów, albo z zepsuciem kanału zaworu oraz tłoka suwakowego.

 

 

W trakcie eksploatacji sterownika hydraulicznego powierzchnia tarcia między tłokiem suwakowym a sterownikiem hydraulicznym - kanał zaworu niszczy się. Głównymi oznakami są draśnięcia na ściankach zaworu. Draśnięcia powstają z powodu zabrudzenia płynu hydraulicznego  drobną wiórką mechanicznych węzłów АSB.Wymiana oleju w niewłaściwym czasie lub przegrzanie tak samo mogą doprowadzić do utraty smarujących właściwości ATF i powstaniu uszkodzeń w sterowniku hydraulicznym. Zniszczenie kanału zaworu powoduje utratę szczelności i spadek ciśnienia ATF.

W przypadku uszkodzenia zaworu modulatora ciśnienia, zakłuca się praca praktycznie całej ASB. Uszkodzenie zaworu kierowania sprzęgłem wywołuje problemy z przełączeniem biegów. Takie same problemy powstają i w razie uszkodzeń elektrozaworów sterujących pracą zaworów. Na przykładzie ASB AW - 55SN dostrzegają się takie problemy jak::

- opóżnienie i uderzenie podczas włączenia Drive
- uderzenie podczas przejścia z 3 na 2 bieg
-  poślizg podczas zmiany z 2 na 3 i z 3 na 4 biegi
- usterka Neutrali

W tym przypadku można zdiagnozować błędy wskazujące na  inne części automatycznej skrzyni biegów, na przykład P1743 Wibracje sprzęgła hydrokinetycznego.

 

W celu regeneracji sterownika hydraulicznego fachowcy kompanii Maktrans opracowali technologię mechanicznej obróbki uszkodzonych kanałów z późniejszą instalacją naprawczych tulei.Tuleja jest wykonana z wysokiej jakości aluminium   i w precyzji odpowiadają materiałowi sterownika .

 

Praca elektrozaworów sprawdza się na specjalnym stoisku, dla każdego elektrozaworu buduje się grafik trybów roboczych . Uszkodzone elektrozawory, wymieniają się na nowe, oryginalnej produkcji.

Po zakończeniu remontu każdy sterownik hydrauliczny przechodzi wypróbowania na chodzie. Podczas testu sprawdzają się parametry wszystkich zaworów  sterujących i sygnałów, mierzy się temperatura ATF. Testy przeprowadzane są za pomocą skanerów samochodowych, które wykorzystują firmowe oprogramowanie, wyniki testów są porównywane z wartościami referencyjnymi od producenta.Zregenerowany sterownik zabezpiecza pewną pracę АSB. Koszt remontu korzystnie różni się od kosztu nowego sterownika, co w połączeniu z gwarancją jakości do 1 roku wskazuje na bezalternatywność wyboru na korzyść usług autoserwisu Maktrans.

Wymiana zaworu modulacji ciśnienia

 Wymiana zaworu B4 i elektrozaworów

 Objawy:

             

             - szarpanie i slizganie  na różnych biegach

             - brak płynności przy zmianie biegów

             - opóżnienie i uderzenie podczas włączenia Drive

             - uderzenie podczas hamowania,przejścia z 3 na 2 bieg

             - poślizg podczas zmiany z 2 na 3 i z 3 na 4 biegi

             - usterka Neutral

Koszt naprawy obejmuje obróbkę płyt sterownika hydraulicznego z instalacją regenerowanych tulei tłoków nurnikowych i wymiany modulujących elektrozaworów.

Koszt 3 nowych modulujących elektrozaworów (regulatory ciśnienia SLT SLU i SLS) i tulei w cenie naprawy.

 

Napisz opinię

Imię i nazwisko:


Opinia: Uwaga: HTML nie jest interpretowany!

Ocena: Zła           Dobra



Maktrans - naprawa automatycznych skrzyń biegów. Części do automatycznych skrzyń biegów © 2019