0

zł 0,00

Zamówić

Naprawa elektrozawora cisnienia sterownika hydraulicznego U150, U250 dla Toyota Camry, Corolla, Highlander, Avalon, RAV4

  • Marka: MAKTRANS
  • Model: u150-remshiftsol-PL
    Model produktu skopiowany do schowka
  • Waga (kg): 0.01
  • Dostępność: 1992
zł 196,36
If you order more than 1000 pcs - shipping time will be longer at few days
Magazyn: Dostępność: Price: Ilość:
UA1 1000 pcs. zł 196,36
Add to cart
Add to cart
UA2 992 pcs. zł 196,36
Add to cart
Add to cart
  • Przegłąd produktów
  • Dostawa i płatność
  • Questions - Answers (0)

Naprawa elktrozaworów ciśnienia sterownika hydraulicznego U150. Toyota / Lexus.

Elektrozawory ciśnienia SL1, SL2, SL3 to elektrozawory odpowiedzialne za zmiany biegów. Połączenie pozycji elektrozaworów odpowiada przejściu na dany bieg.

Na przykład - położenie „ON” dla SL1 i dla SL2 w połączeniu z położenia „Off” SL3, odpowiada włączeniu pierwszego biegu. W normalnym trybie pracy zaworów elektromagnetycznych zmiana biegów odbywa się zgodnie algorytmu, w trybie określonym przez elektroniczny blok sterujący automatycznej skrzyni biegow.

Nieprawidłowe działanie, co najmniej jednego z tych elektrozaworów zakłóca normalną zmianę biegów. Głównymi oznakami nieprawidłowego działania są:
- uderzenie lub poślizg przy zmianie z 1 na 2 biegi
- uderzenie lub poślizg podczas zmiany na wyższy bieg
- uderzenie podczas hamowania
- możliwe jest włączenie biegów, ale na początku ruchu występuje poślizg
- podwójne włączanie biegu

Aby rozwiązać problem, wymień lub napraw uszkodzony elektrozawór.

Określanie wydajności elektrozaworu sprawdza się specjalnym sprzętem diagnostycznym. Po ustaleniu wadliwego elektrozaworu zastępuje się go zwykle nanowy. Średnia rynkowa cena nowego elektrozaworu wynosi około 90 - $ 100.

Firma Maktrans oferuje bardziej korzystne rozwiązanie problemu. Specjaliści firmy zbadali przyczynę niepowodzenia w pracy elektrozaworówów oraz na podstawie otrzymanych danych opracowali technologię naprawy.

Przede wszystkim, wadliwy elektrozawór rozmontowuje się w celu szczegółowego badania stanu oddziałujących ze sobą powierzchni części.

Strukturalnie solenoid składa się z zaworu mechanicznego z tłokiem i cewki elektromagnetycznej z rdzeniem.

W danym przypadku ogłędziny obudowy i części cewki elektromagnetycznej nie wykazała żadnego uszkodzenia powierzchni i innych wad, które zakłócają pracę elektrozaworu.

Podczas kontroli obudowy zaworu i powierzchni tłoka stwierdzono, że powierzchnia tłoka jest uszkodzona, co spowodowało awarię elektromagnesu.

Na powierzchni tłoka pojawiły się zadrapania, będące efektem działania ściernego brudnego oleju przekładniowego.

To z powodu tych zarysowań, gładki ruch tłoka jest naruszony, elektrozawór nie może dokonać przejścia do ustawionej pozycji co skutkuje niepowodzeniem  zmiany biegów.

Naprawa elektrozaworu przeprowadza się poprzez wymianę uszkodzonego tłoka na nowy - wyprodukowany przez firmę Maktrans. Tłoki są wytwarzane na maszynach z cyfrowym sterowaniem, a następnie nakłada się powłoka ochronna.

W przeciwieństwie do oryginalnych tłoków, które nie mają ochrony, tłoki elektromagnetyczne wytwarzane w firmie Maktrans mają warstwę ochronną, która wielokrotnie zwiększa żywotność naprawionego elektroozaworu. Po wymianie tłoka solenoid jest skalibrowany i ponownie przetestowany na stanowiskach pomiarowych. Parametry działania naprawionego elektrozaworu całkowicie odpowiadają oryginałowi, cena naprawy jest dwa razy bardziej opłacalna niż zakup nowego elektrozaworu i jest równa 40 USD.

Dostawa i płatność

Dostępne metody płatności

  • Płatność gotówką przy odbiorze

Metody wysyłki

  • Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (0)