0

zł 0,00

Zamówić

Regeneracja obudowy ASB F4A42 . Regeneracja akumulatorów ciśnienia Mitsubishi / KIA / Hyundai.

  • Marka: MAKTRANS
  • Model: remF4A42acc
    Model produktu skopiowany do schowka
  • Waga (kg): 0.01
  • Dostępność: 19997
zł 225,00
If you order more than 10000 pcs - shipping time will be longer at few days
Magazyn: Dostępność: Price: Ilość:
UA1 10000 pcs. zł 225,00
Add to cart
Add to cart
UA2 9997 pcs. zł 225,00
Add to cart
Add to cart
  • Przegłąd produktów
  • Dostawa i płatność
  • Questions - Answers (0)

F4A42 - automatyczna, czterobiegowa skrzynia biegów opracowana przez Mitsubishi dla pojazdów z napędem na przednie koła, o pojemności silnika od 1,6 do 2,8 litra. W asortymencie Mitsubishi ten typ automatu został zainstalowany na samochodach Lancer, Grandis, Oulander, Galanat. Inni producenci samochodów również używali F4A42 w swoich projektach. Na przykład Kia Motors Corporation montowała ją na samochodach Carens, Cerato i Sportage oraz Hyundai - Santa Fe, Sonata i Tucson.

Z czasem eksploatacji skrzyni oprócz rutynowej konserwacji po wymianie oleju i filtrów mogą one wymagać bardziej skomplikowanych operacji obsługi. Jednym z rodzajów usterek japońskich automatów "z przebiegiem" jest zużycie kanałów akumulatorów hydraulicznych. Występują problemy z przełączaniem na drugie i trzecie przełożenie, obserwowane głównie na "gorącej" skrzyni. Przy próbie przełączenia następuje uderzenie i sztywne przełączanie, narusza się praca pakietu overdrive – niszcza się łożyska igiełkowe i koła zębate.

Akumulator hydrauliczny - jednostka odpowiedzialna za utrzymywanie wymaganego poziomu ciśnienia oleju w skrzyni podczas nagłej zmiany trybu pracy. Konstrukcyjnie, bateria składa się z cylindrycznego kanału w korpusie automatycznej skrzyni biegów, w której porusza się sprężynowy tłok z tworzywa sztucznego. Siła sprężyny odpowiada normalnemu poziomowi ciśnienia oleju, gdy wzrasta ciśnienie oleju, tłok ściska sprężynę i wchodzi do cylindrycznego kanału, co powoduje wytwarzanie zapasu ciśnienia. Jeśli tryb pracy automatycznej skrzyni biegów nagle się zmieni, ciśnienie oleju może się zmniejszyć, w tym przypadku tłok opuszcza kanał i wyrównuje straty.

Z czasem eksploatacji olej przekładniowy zaśmieca się produktami zniszczenia sprzęgieł i innymi mechanicznymi cząstkami, co powoduje ścieranie ścianek kanałów akumulatorów hydraulicznych. Regularna wymiana oleju i filtrów tylko wstrzymuje proces zużywania, ale już po pewnym czasie "nowy" olej zbiera materiały ścierne i proces jest wznawiany.

Przy pewnym poziomie zniszczenia ścianek kanału dochodzi do utraty szczelności, tj. Akumulator nie może już gromadzić ciśnienia, chociaż tłok pozostaje w stanie gotowości do pracy, a nawet uszczelka wygląda jak nowa. Zniszczenie ścian kanału nie jest kompensowane przez gumowy pierścień uszczelnienia i jest przyczyną swobodnego przepływu oleju.

Brak kompensacji ciśnienia jest główną przyczyną uderzeń przy przejściu na drugi i trzeci bieg. Aby rozwiązać problem, specjaliści firmy Maktrans oferują naprawę kanału akumulatorów z wykorzystaniem autorskiej technologii. Zniszczony kanał akumulatora zostaje zastąpiony nowym - w postaci stalowej tulei. Wymiary nowego kanału odpowiadają wymiarom kanału automatycznej skrzyni biegów bez przebiegu i faktycznie powtarzają wymiary kanału w nowym samochodzie. Naprawcza tuleja wykonana jest ze stopu stali i gwarantuje poziom kompresji, który spełnia wymagania producenta. Na końcowym etapie naprawy przeprowadza się wstępne wytaczanie uszkodzonego kanału do wielkości zewnętrznej średnicy tulei, a następnie instaluje się sama tuleja.

Wszystkie prace tokarskie wykonywane są na obrabiarkach z kontrolą cyfrową, która zapewnia poziom dokładności odpowiadający oryginalnym częściom. Instalacja tulei przywraca normalny tryb zmiany biegów, kompensując straty ciśnienia płynu hydraulicznego, znikają uderzenia. Po zakończeniu naprawy transmisja jest testowana na mapie diagnostycznej, a następnie na podczas jazdy próbnej. Po pomyślnym przejściu testów, firma Maktrans zapewnia gwarancję jakości na wykonane pracę na1 rok. Naprawa obudowy automatycznej skrzyni biegów wielokrotnie przedłuża żywotność samochodu i jest opłacalną ekonomicznie alternatywą wykorzystaniu używanych części.

Dostawa i płatność

Dostępne metody płatności

  • Płatność gotówką przy odbiorze

Metody wysyłki

  • Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (0)