0

zł 0,00

Zamówić

Przyrząd do testowania szczelności elektrozaworów ZF 6HP19 6HP21 6HP26 6HP28 6HP32 6HP34 6R60 6R75 6R80

  • Marka: MAKTRANS
  • Model: 6HPSOLTOOL
    Model produktu skopiowany do schowka
  • Sold: 34
  • Waga (kg): 1
  • Dostępność: 240
zł 180,00
If you order more than 82 pcs - shipping time will be longer at few days
Magazyn: Dostępność: Price: Ilość:
UA1 55 pcs. zł 180,00
Add to cart
Add to cart
UA2 158 pcs. zł 180,00
Add to cart
Add to cart
Słowacja 27 pcs. zł 180,00
Add to cart
Add to cart
  • Przegłąd produktów
  • Dostawa i płatność
  • Questions - Answers (1)
  • Powiązane produkty (4)

Często napotykamy problem przekładni z serii ZF 6HP - elektrozawory, prawie każdej naprawie takiej skrzyni towarzyszy wymiana elektrozaworów na nowe, pojedynczo lub w zestawie. Jednak wielu majstrów sprawdzenie tych elektromagnesów jest trudne, ponieważ nie wszystkie warsztaty do naprawy automatycznej skrzyni biegów wyposażone w stojaki do diagnostyki.

 

 

Tak wygląda diagnostyka elektrozaworu na stanowisku badawczym

 

Elektrozawór jest instalowany w stojaku za pomocą odpowiedniego adaptera i jest testowany w różnych temperaturach, zgodnie z wykresami można określić, w której sytuacji solenoid nie działa poprawnie, na przykład tylko wtedy, gdy jest zamknięty na ciepło. W rezultacie możesz zdecydować się na wymianę elektrozaworów.

"Maktrans" oferuje wygodną i przystępną cenowo alternatywę do testowania elektromagnesów 6-biegowych skrzyń ZF - specjalne narzędzie, które pozwala sprawdzić szczelność zaworu wewnątrz solenoidu. Do weryfikacji potrzebne jest tylko to narzędzie i tester próżniowy.

 

Narzędzie produkcji Maktrans do testowania elektrozaworów

 

Trochę teorii. Wewnątrz elektrozaworu znajduje się mały stalowy zawór, który działa w tulei z brązu. Pod wpływem gorącego i brudnego oleju, lub tuż po pewnym przebiegu, pojawia się zużycie w "gnieździe" z brązu zaworu, podczas gdy mechanizm samoregulujący pudła śledzi to i powoduje, że zawór przesuwa się dalej, aby zrekompensować zużycie otworu. W rezultacie otwór poszerza się coraz bardziej.

Na zdjęciu poniżej - przyczyna awarii elektrozaworu.

 

Zużycie może wygładać następujaco

 

Naszym zadaniem jest sprawdzenie pary zaworów + otwór na obecność zużycia. Adapter do testowania jest podłączony do wstępnie skalibrowanego testera próżni, ustawiamy elektrozawór  i patrymy. Jeśli wynik jest mniejszy niż 20 cali słupa rtęci, taki solenoid jest zdecydowanie zły i należy go wymienić. Natychmiast ostrzegamy, że jeśli wynik jest wyższy niż 20 w Hg - elektrozawór działający z prawdopodobieństwem 80%, tylko pełnowartościowe stanowisko testowe może dać dokładny werdykt, który graficznie wyświetli zacięcie elektromagnetycznego tłoka w różnych obszarach. Pokażemy jak przeprowadza się diagnostyka:

Sprawdzimy niebieski elektrozawór. Po lewej - zły wynik, po prawej - dobry.

 

Sprawdzimy żółty elektrozawór. Po lewej - zły wynik, po prawej - dobry.

 

Sprawdzimy pomarańczowy elektrozawór. Po lewej - zły wynik, po prawej - dobry.

 

Taka metoda sprawdzenia umożliwia zbudowanie stanowiska budżetowego do testowania elektrozaworów ZF 6HP za jedyne 375 USD:

W tym przypadku tester próżniowy służy do diagnozowania sterowników hydraulicznych wszelkich automatycznych skrzyń biegów.

Jeśli po diagnostyce państwo zdecydują się wymienić zestaw elektrozaworów na nowy - mamy oryginalne zestawy produkcyjne ZF:

Pańswo mogą również wysłać nam elektrozawory do sprawdzenia.

 

 

 

Masz pytania? Оddział napraw doradzi w kwestiach technicznych:

Dział napraw Warszawa

  • +48 799 920753 
  • +48 574 515898 ​​

  •  
Dostawa i płatność

Dostępne metody płatności

  • Płatność gotówką przy odbiorze

Metody wysyłki

  • Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (1)
Shigekazu

Hello. I have a question about 6HPSOLTOOL. Is it 40 dollars for the three in the picture? Kawase

MAKTRANS MAKTRANS

Hello, yes. Kit of 3 pcs - 40 USD.