0

zł 0,00

Zamówić

Elektrozawór załączania tylnego napędu lub blokady dyferencjału ASB 4EAT RC4AEL 98-up

BESTSELLER
  • Marka: SUBARU
  • Model: BW01211D2
    Model produktu skopiowany do schowka
  • Sold: 4
  • Waga (kg): 0.09
  • Dostępność: 50
zł 315,00
Głowne specyfikacje
Stan (używana, nowa): new
Type: elektrozawór
Dostawca: A
Typ (model) skrzyni biegów: 4EAT RC4AEL
Modele samochodów: Subaru Forester (H4 2.4L, F4 2.5L), Impreza (1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.5L), Outback (2.0L, 3.0L) Mazda RX8 (1.3L)
If you order more than 7 pcs - shipping time will be longer at few days
Magazyn: Dostępność: Price: Ilość:
UA1 7 pcs. zł 315,00
Add to cart
Add to cart
UA2 43 pcs. zł 315,00
Add to cart
Add to cart
  • Przegłąd produktów
  • Dostawa i płatność
  • Questions - Answers (0)
  • Powiązane produkty (3)
 Subaru Forester (H4 2.4L, F4 2.5L), Impreza (1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.5L), Outback (2.0L, 3.0L)
 Mazda RX8 (1.3L)

Elektrozawór podłaczania tylnego napędu odpowiada za podłaczanie tylnego mostu do ogólnego  schematu kinematycznego ASB, blokada mechanizmu różnicowego pozwala kontrolować obrót kół jednej osi z jednakową prędkością kąntową. Takie rozwiązanie stosuje się w samochodach sportowego typu. celu podwyższenia stabilności  kierunkowej i równowagi momentu obrotowego pomiędzy osiami, co sprawia, że można połączyć wysoką moc silnika i lekkie nadwozie samochodu sportowego. Również, podłaczanie tylnego mostu i blokadą tylnego mechanizmu różnicowego jest wyróżniającą właściwością i oznaką terenowej klasy auta, w tym wypadku praca obu mostów pozwala pokonywać przeszkody, niedostępne dla zwyczajnych przednio- lub tylno- napędowych modeli.

Jedną z przyczyn awarii układu blokady mechanizmu różnicowego jest usterka odpowiedniego elektrozaworu(D2). Przy czym zachowanie samochodu na płaskich odcinkach drogi jest zadowalające, lecz przy próbie wejścia do skrętu "na prędkości" wszystkie koła nadal obracają się z tą samą prędkością, co powoduje szarpnięcia i przedwczesne zużycie bieżnika opony, a przy dostatecznie dużej prędkości i ostry dźwięk hamowania.

W większości przypadków awaria elektrozaworu blokady mechanizmu różnicowego związana z mechanicznym zużyciem ruchomych części zaworu elektromechanicznego.

Zewnętrzne badanie obudowy elektrozaworu nie ujawnia żadnych poważnych wad i może się wydawać, że wszystko jest w porządku.

Po rozebraniu elektrozaworu i rzetelniejszym przeglądzie elementów konstrukcji okazuje się że tuleja jest zużyta. Zużycie i jest skutkiem zacinania się elektrozaworu. Zawór zacina  się wskutek uszkodzenia centralnej osi elektrozaworu i bicia napędowego trzona cewki indukcyjnej.

W celu rozwiązania problemu podłaczenia tylnego mostu i blokowania dyferencjału fachowcy kompanii Макtrans proponują wymianę elektrozaworu D2 na nowy. Oryginalne elektrozawory,odpowiadające wymogom producenta ASB zawiera zestaw naprawczy.. Naprawy dokonuje się w ciągu jednego dnia. Przed zwrotem właścicielu każdy samochód przechodzi wypróbowania drogowe, podczas których szczególna uwaga użycza się zachowaniu samochodu w trybie blokowania. Jakość dokonanych robót potwierdza się ilością wdzięcznych klientów i 1 roczną gwarancją .

BW01211D2

Elektrozawór blokady centralnego mechanizmu różnicowego lub włączenia tylnego mostu do ASB 4EAT oddzielnie nie dostarcza się. Jeśli wasz Subaru nie wchodzi w zakręt, a koła toczą się skokowo, to znaczy ,że elektrozawór się zaciał, a wszystkie cztery koła obracają się z tą samą prędkością. Należy wymienić elektrozawór D2 i problem zostanie rozwiązany. Zadanie zaworu elektromagnetycznego - ściskanie tarcz sprzęgła w tylnej pokrywie automatycznej skrzyni biegów.

Subaru Forester (H4 2.4L, F4 2.5L), Impreza (1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.5L), Outback (2.0L, 3.0L)

Mazda RX8 (1.3L)

 

 

Tagi: BW01211D2

Dostawa i płatność

Dostępne metody płatności

  • Płatność gotówką przy odbiorze

Metody wysyłki

  • Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (0)