zł 0,00
Zamówić- Marka: VAG
- Model: 01MNPDIFF4
Model produktu skopiowany do schowka
- Waga (kg): 9.5
- Dostępność: 1
Magazyn: | Dostępność: | Ilość: |
UA1 | 1 pcs. |
|
- Przegłąd produktów
- Dostawa i płatność
- Questions - Answers (0)
Ob
Orbroty od przekładni planetarnej do wału napędowego są przekazywane za pośrednictwem koła zębatego pośredniej przekładni i mechanizmu różnicowego.Konstrukcja mechanizmu różnicowego nie różni się od tej stosowanej w innych automatycznych skrzyniach biegów z napędzającym i napędzanym cylindrycznym kołem zębatym. Wały napędowe są przymocowane do kołnierzy, wały kołnierza znajdują się w mechanizmie różnicowym. Dyfferencjał 01M posiada oddzielną miskę olejową. Ona jest izolowana od układu smarowania przekładni planetarnej pokrywą łożyska napędzającego koła zębatego z uszczelką.Typ oleju, który jest używany do smarowania mechanizmu różnicowego różni się od zastosowanego w przekładni planetarnej. Mechanizm różnicowy nie jest smarowany przez wspólny układ smarowania. Poziom oleju w przekładni głównej oraz przekładni planetarnej sprawdza się oddzielnie za pomocą korbowodu prędkościomierza. Otwór prędkościomierza stosuje się jako kontrolę. Główny bieg (od koła zębatego wału wejściowego) powinien być regulowany po demontażu, montażu i wymianie części.
Audi A3
Volkswagen Bora, Golf 4, Golf 5, Passat B4, Passat B5.
Skoda Octavia.
Audi A3.
Volkswagen Bora, Golf 4, Golf 5, Passat B4, Passat B5.
Skoda Octavia.
Dostępne metody płatności
- Płatność gotówką przy odbiorze
Metody wysyłki
- Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)