zł 0,00
ZamówićRozwiązanie problemów z przełączaniem biegów bez konieczności rozwiertania: Nasze zawory o średnicy +0,015 mm pomagają szybko i skutecznie naprawiać bloki zaworowe VAG 01M 01P 01N, gdy zużycie zaworu nie jest krytyczne. Nie ma potrzeby rozwiertania; wystarczy wypolerować otwór bloku zaworowego przed zainstalowaniem nowego zaworu.
Trwałe powłoki: Zawory są pokryte twardym anodowaniem na zimno, odporne na zużycie i zapewniające dłuższą żywotność.
Wysoka jakość produkcji: Nasze zawory są wytwarzane na wysoko precyzyjnych maszynach CNC, z zachowaniem ścisłych tolerancji. Jeśli jednak pojawią się jakiekolwiek problemy, oferujemy rozwiązanie: zwroty lub wymianę, jeśli jakość nie spełnia Twoich oczekiwań.
Dostosowane podejście: Potrzebujesz zaworu, którego nie posiadamy? Skontaktuj się z nami – prawdopodobnie będziemy w stanie wyprodukować produkt, którego potrzebujesz.
Najczęstsze problemy i ich rozwiązania:
- Problemy (szarpnięcia, poślizgi) podczas zmiany biegów 1-2, 2-3 - sprawdź zawór regulacji głównego ciśnienia.
- Przegrzewanie silnika, zgaśnięcie silnika, brak zablokowania sprzęgła hydrokinetycznego, pojawiający się błąd P1582 - sprawdź zawór blokujący sprzęgło hydrokinetyczne.