zł 0,00
Zamówić- Marka: VAG
- Model: 01MNPPUMP
Model produktu skopiowany do schowka
- Sold: 5
- Waga (kg): 4.7
- Dostępność: 46
Magazyn: | Dostępność: | Ilość: |
UA1 | 9 pcs. |
|
UA2 | 37 pcs. |
|
- Przegłąd produktów
- Dostawa i płatność
- Questions - Answers (0)
- Powiązane produkty (5)
Piasta pompy oleju:
Przednia strona piasty:
- Wysokość całkowita - 115 mm;
- Liczba wielowypustów - 44 szt;
- Zewnętrzna średnica części wielowypustowej wynosi 35,60 mm;
- Zewnętrzna średnica obudowy wynosi 153,15 mm;
Tylna strona piasty:
- Zewnętrzna średnica części roboczej wynosi 54,50 mm;
- Średnica zewnętrzna wzdłuż pierścienia teflonowego - 57,30 mm;
Obudowa przekładni pompy olejowej:
- Wysokość całkowita - 42 mm;
- Średnica zewnętrzna - 200 mm;
Koła zębate pompy olejowej:
Koło zębate napędu:
- Liczba zębów - 19 szt;
- Szerokość koła zębatego - 15 mm;
- Średnica wewnętrzna - 38 mm;
Koło zębate napędzane:
- Liczba zębów - 23 szt;
- Szerokość przekładni - 15 mm;
- Średnica zewnętrzna - 85,90 mm;
01M321241B
Ze względu na zużycie statora pompy w centralnym otworze pod żeliwne uszczelniające pierścienie traci się szczelność połączenia z wałem, co prowadzi do braku ciśnienia blokady konwertera w koszu Forward (K1), lub pakietu 3-4 (K3), co prowadzi do spalania odpowiedniego sprzęgła. Ta usterka wiąże się z opóźnioną naprawą konwertera. Również często obserwuje się zużycie miejsca osadzenia podkładki oporowej u podstawy statora, co powoduje luz osiowy i wibracji. Zarazem z nimi wymienia się uszczelkę olejową pompy i tuleję. Przy opóżnieniach z wymianą oleju, a następnie uszczelki olejowej i tulei, musimy wymienić cały zespół pompy.
Audi A3, A4 (1.6L, 1.8L, 1.9L), A6 (1.9L, 2.0L, 2.6L).
Volkswagen Bora, Golf (1.8L, 1.9L, 2.0L), Jetta (1.8L, 1.9L, 2.0L, 2.8L), Passat (2.0L, 2.8L), Polo, Caravelle, Transporter.
Skoda Octavia.
Dostępne metody płatności
- Płatność gotówką przy odbiorze
Metody wysyłki
- Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)