zł 0,00
Zamówić- Marka: LINTEX
- Model: 281704-190
Model produktu skopiowany do schowka
- Sold: 26
- Waga (kg): 0.04
- Dostępność: 691
Magazyn: | Dostępność: | Ilość: |
UA1 | 26 pcs. |
|
UA2 | 665 pcs. |
|
- Przegłąd produktów
- Dostawa i płatność
- Questions - Answers (0)
- Powiązane produkty (1)
Tarcza cierna 2nd BRAKE (B2) AW55-51SN (05-up) AW50-42LM (99-up) 160mm 40T 1.9mm 281704-190 110704A190 3567750A070 AW7-FRD12-LT 542-607 89104B
Zastosowanie:
ASB AW55-51SN 05-up 4szt
ASB AW50-42LM 99-up 4szt
Tarcze cierne to element ASB, który dokonuje włączenie sprzęgła i przenosi moment obrotowy silnika. Tarcza cierna składa się z stalowej płytki i naklejonej na nią warstwy tarcia.
Rodzaje tarcz ciernych:
-Dwustronne, okładzina cierna przklejona po obu stronach płytki. Mają wewnętrzne zęby i używane w połączeniu przekładka stalowa-tarcza cierna.
-Jednostronne, z jednej strony, gładka powierzchnia ze stali, z drugiej strony okładzina cierna.
Mogą one mieć zarówno ząb wewnętrzny (zwykle oznaczony jako BI wewnętrzny) lub ząb zewnętrzny (zwykle oznaczony BE zewnętrzny).
Taki rodzaj tarcz pracuje w parze.
Okładziny cierne są dobierane w zależności od cech ASB i historii napraw.
Okładziny cierne:
-Koloru beige są wykonane głównie z celulozy i są stosowane w pakietach, które działają na ścieranie, taka warstwa lepiej przenoi moment obrotowy silnika.
Szarego koloru w pakietach, które są często narażone na wysokie temperatury i spalanie się.
Szarozielonego koloru głównie z grafitu lub włókien typu Kevlar mające lepsze właściwości ślizgowe i odporność na przegrzanie.
Charakterystyka okładzin ciernych:
- przewodność cieplna (zdolność do pochłaniania oleju i przekazywać energię cieplną)
-Odporność na temperaturę (wytrzymywać jednorazowe nagrzewanie do 300-400 ° bez zmiany właściwości)
Stabilność (zdolność zachowywać swoje jakości przy zużyciu i użyciu złej jakości transmisyjnego oleju w ciągu całego terminu eksploatacji)
- Statyczne cechy cierne ( wysoki „próg poślizgu”, zdolność do przekazywania wysokiego momentu obrotowego do momentu przejścia w poślizg).
- Dynamiczne właściwości cierne (”zdolność przekazywać moment obrotowy przy "modulowanym prześlizgiwaniu". Analogia regulowanego przyhamowywania pedałem hamulca).
-Odporność na zużycie, wytrzymałość mechaniczna.
Okładziny cierne mogą być:
-Segmentowanymi, okładzina jest odseparowana szwami do klejowej warstwy. Ten rodzaj okładziny najlepiej pochłania siłę tarcia i różni się niską skłonnością do adhezji(współdziałające elementy nie przywierają
-Monolitycznymi, okładzina w całości pokrywa tarczę cierną, zwiększając tym samym roboczą powierzchnię tarczy, co gwarantuje płynne ruszanie samochodu
Monolitycznymi z wycięciami, wykorzystują się w pakietach z największym obciążeniem, wycięcia zmniejszają roboczy obszar tarczy ciernej, przy czym wykonując funkcję koła zębatego pompy oleju, co zwiększa szybkość przechodzenia oleju przez kanał i sprzyja chłodzeniu powierzchni. Przy zmniejszeniu głębokości wycięcia szybkość przechodzenia oleju zmniejsza się, co może doprowadzić do przyśpieszonego spalania się tarcz ciernych.
Klej do okładzin sprzęgłowych
Klej do okładzin sprzęgłowych: jest sklejającym lakierowym pokryciem które składa się z smoł z temperaturą topnienia niemniej 180-200º. Okładzina cierna nakleja się na stalową powierzchnię tłoczeniem w prądach wysokiej częstotliwości.
Ta klejowa podstawa przy zniszyzeniu i jest główną przyczyną zużycia sterownika hydraulicznego i elektrozaworów.
Główne przyczyny zużycia tarcz ciernych:
- utrata właściwości olejów przekładniowych (w przybliżeniu 50-60.000 km).
- Niewystarczający poziom oleju przekładniowego.
- Spadek ciśnienia oleju przekładniowego (tarcze cierne zaczynają prześlizgiwać, siła ściskania pakietów staje się niewystarczająca).
-Woda lub antyfryz przedostają się do skrzyni biegów.
Dostępne metody płatności
- Płatność gotówką przy odbiorze
Metody wysyłki
- Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)