0

zł 0,00

Zamówić

Tarcza cierna 2nd BRAKE B2 AW55-51SN 05-up AW50-42LM 99-up 160mm 40T 1.9mm 281704190 110704A190 3567750A070 AW7FRD12LT 542607 89104B 39100B

BESTSELLER
  • Marka: LINTEX
  • Model: 281704-190
    Model produktu skopiowany do schowka
  • Sold: 26
  • Waga (kg): 0.04
  • Dostępność: 691
zł 22,50
Głowne specyfikacje
Type: tarcza cierna
Grubość: 1.9 mm
Ilość zębów: 40
Średnica zewnętrzna: 160 mm
Typ (model) skrzyni biegów: AW55-51SN 05-up AW50-42LM
If you order more than 26 pcs - shipping time will be longer at few days
Magazyn: Dostępność: Price: Ilość:
UA1 26 pcs. zł 22,50
Add to cart
Add to cart
UA2 665 pcs. zł 22,50
Add to cart
Add to cart
  • Przegłąd produktów
  • Dostawa i płatność
  • Questions - Answers (0)
  • Powiązane produkty (1)

Tarcza cierna 2nd BRAKE (B2) AW55-51SN (05-up) AW50-42LM (99-up) 160mm 40T 1.9mm 281704-190 110704A190 3567750A070 AW7-FRD12-LT 542-607 89104B

Zastosowanie:
ASB AW55-51SN 05-up 4szt 
ASB AW50-42LM 99-up 4szt

Tarcze cierne to element ASB, który dokonuje włączenie sprzęgła i przenosi moment obrotowy silnika. Tarcza cierna składa się z stalowej płytki i naklejonej na nią warstwy tarcia.

Rodzaje tarcz ciernych:

-Dwustronne, okładzina cierna przklejona po obu stronach płytki. Mają wewnętrzne zęby i używane w połączeniu przekładka stalowa-tarcza cierna.

-Jednostronne, z jednej strony, gładka powierzchnia ze stali, z drugiej strony okładzina cierna.

Mogą one mieć zarówno ząb wewnętrzny (zwykle oznaczony jako BI wewnętrzny) lub ząb zewnętrzny (zwykle oznaczony BE zewnętrzny).

Taki rodzaj tarcz pracuje w parze.

Okładziny cierne są dobierane w zależności od cech ASB i historii napraw.

Okładziny cierne:

-Koloru beige  są wykonane głównie z celulozy i są stosowane w pakietach, które działają na ścieranie, taka warstwa lepiej przenoi moment obrotowy silnika.

Szarego koloru w pakietach, które są często narażone na wysokie temperatury i spalanie się.

Szarozielonego koloru głównie z grafitu lub włókien typu Kevlar  mające lepsze właściwości ślizgowe i odporność na przegrzanie.

Charakterystyka okładzin ciernych:

- przewodność cieplna (zdolność do pochłaniania oleju i przekazywać energię cieplną)

-Odporność na temperaturę (wytrzymywać jednorazowe nagrzewanie do 300-400 ° bez zmiany właściwości)

Stabilność (zdolność zachowywać swoje jakości przy zużyciu i użyciu złej jakości transmisyjnego oleju w ciągu całego terminu eksploatacji)

- Statyczne cechy cierne ( wysoki „próg poślizgu”, zdolność do przekazywania wysokiego momentu obrotowego do momentu przejścia w poślizg).

- Dynamiczne właściwości cierne (”zdolność przekazywać moment obrotowy przy "modulowanym prześlizgiwaniu". Analogia regulowanego przyhamowywania pedałem hamulca).

-Odporność na zużycie, wytrzymałość mechaniczna.

Okładziny cierne mogą być:

-Segmentowanymi, okładzina jest odseparowana szwami do klejowej warstwy. Ten rodzaj okładziny najlepiej pochłania siłę tarcia i różni się niską skłonnością do adhezji(współdziałające elementy nie przywierają

-Monolitycznymi, okładzina w całości pokrywa tarczę cierną, zwiększając tym samym roboczą powierzchnię tarczy, co gwarantuje płynne ruszanie samochodu

Monolitycznymi z wycięciami, wykorzystują się w pakietach z największym obciążeniem, wycięcia zmniejszają roboczy obszar tarczy ciernej, przy czym wykonując funkcję koła zębatego pompy oleju, co zwiększa szybkość przechodzenia oleju przez kanał i sprzyja chłodzeniu powierzchni. Przy zmniejszeniu głębokości wycięcia szybkość przechodzenia oleju zmniejsza się, co może doprowadzić do przyśpieszonego spalania się tarcz ciernych.

Klej do okładzin sprzęgłowych

Klej do okładzin sprzęgłowych: jest sklejającym lakierowym pokryciem które składa się z smoł z temperaturą topnienia niemniej 180-200º. Okładzina cierna  nakleja się na stalową powierzchnię tłoczeniem w prądach wysokiej częstotliwości.

Ta klejowa podstawa przy zniszyzeniu i jest główną przyczyną zużycia sterownika hydraulicznego i elektrozaworów.

Główne przyczyny zużycia tarcz ciernych:

- utrata właściwości olejów przekładniowych (w przybliżeniu 50-60.000 km).

- Niewystarczający poziom oleju przekładniowego.

- Spadek ciśnienia oleju przekładniowego (tarcze cierne  zaczynają prześlizgiwać, siła ściskania pakietów staje się niewystarczająca).

-Woda lub antyfryz przedostają się do skrzyni biegów.

Dostawa i płatność

Dostępne metody płatności

  • Płatność gotówką przy odbiorze

Metody wysyłki

  • Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (0)