0

zł 0,00

Zamówić

Naprawa sterownika hydraulicznego za pomocą zaworów w rozmiarze standard + V4A51 R4A51 V5A51 R5A51 (Mitsubishi Pajero, Pajero Sport, Pajero Wagon)

  • Marka: MAKTRANS
  • Model: R4A51VBREP
    Model produktu skopiowany do schowka
  • Waga (kg): 8
  • Dostępność: 1000
zł 540,00
Dostępne opcje
Magazyn: Dostępność: Price: Ilość:
UA2 1000 pcs. zł 540,00
Add to cart
Add to cart
  • Przegłąd produktów
  • Dostawa i płatność
  • Questions - Answers (0)
  • Powiązane produkty (5)

UWAGA! 99 USD to tylko koszt naprawy sterownika hydraulicznego. Całkowity koszt składa się z 2 części, pracy + czci zapasowe. Podczas naprawy elektrozawory są sprawdzane i w razie potrzeby wymieniane, naprawiane lub instalowane są standardowe tłoki w ilości 2-4 sztuk, całkowity koszt naprawy to około ~ 300 $

   

W tym artykule opowiemy o naprawie sterowników hydraulicznych popularnych 4 i 5-biegowych przekładni Mitsubishi, a mianowicie serii R4A51 / V4A51 i R5A51 / V5A51, występujących na naszym rynku głównie w Mitsubishi Pajero, Pajero Sport i Pajero Wagon. Nazwę transmisji odczytuje się w następujący sposób:

  • Pierwsza litera to rodzaj napędu, pełny (V) lub tylny (R)
  • Druga cyfra to liczba biegów
  • 3 litery i 2 cyfry - oznaczenie maksymalnego dopuszczalnego momentu obrotowego

Tym samym R4A51 to 4-biegowa automatyczna skrzynia biegów z napędem na tylne koła należąca do klasy Heavy-Duty - może współpracować z silnikami od 2 do 3,8 litra.

To naprawa sterownika hydraulicznego R4A51, którą pokażemy. Tensterownik hydrauliczny został dość dobrze zbadany przez osoby zajmujące się naprawami i znane są wszystkie słabe punkty, a mianowicie główny zawór ciśnieniowy, zawór blokady sprzęgła hydrokinetycznego i zawór modulatora.

 

Z reguły następujące objawy wskazują na nieprawidłowe działanie tych tłoków:

  • Przegrzanie - przyczyną jest zawór blokady sprzęgła hydrokinetycznego i główny zawór ciśnieniowy
  • Szarpnięcia podczas zmiany biegów lub poślizgi - powodem jest zawór modulatora, który jest precyzyjnie odpowiedzialny za przekierowanie i regulację przepływu płynu przekładniowego podczas zmiany biegów

Do napraw wykorzystamy zawory NO-REAM własnej produkcji, których główną cechą jest możliwość ich montażu bez otwierania otworu, co pozwala na naprawę jednostki w jak najkrótszym czasie. Taki zawór jest średnio o 0,015 mm większy od oryginalnego, co często wystarcza do przywrócenia prawidłowego luzu w parze kanał + nurnik i uzyskania pożądanej szczelności. 

 

Rozpoczęcie testu próżniowego

 

Sterownik hydrauliczny został już zdemontowany i umyty w myjni automatycznej, zaczynamy od sprawdzenia zaworów testerem próżni-.

 

Zawór Main Pressure Regulator - 8 st.słupa rtęci jest podstawą wymiany zaworu na nowy.

 

Wyciągamy stary zawór. Oryginał jest wykonany ze stali, zawór nosi ślady zużycia.

 

Instalujemy nowy zawór, materiał to aluminium, powłoka jest anodowana na zimno na twardo, co powoduje, że nasze zawory są wyjątkowo odporne na zużycie.

 

Testowanie. Dbamy o to, aby nowy zawór podniósł szczelność do wymaganego poziomu.

 

Sprawdzamy zawór Solenoid Modulator

 

Wymieniamy na nowy

 

Sprawdzanie zaworu Lockup Control. Próżnia jest krytycznie niska we wszystkich strefach próżni.

 

Instalujemy nowy nurnik blokady sprzęgła hydrokinetycznego

 

Ponowne testy dały doskonałe wyniki

 

Naprawa sterownika hydraulicznego jest zakończona. Ta naprawa trwa 1 dzień roboczy i kosztuje tylko 190 USD.
Nie jest to stała kwota i jest obliczana przy użyciu prostego wzoru:

  • Koszt diagnostyki i naprawy - 100 $
  • Koszt 3 tłoków - 30 $
  • Koszt wymiany tłoka - 60 USD

Jeśli naprawa waszego sterownika różni się od pokazanej w artykule np. musisz wymienić elektrozawory, koszt może wzrosnąć lub odwrotnie, mniej jeśli sterownik jest w dobrym stanie, a nasi spesjalisci wymieniają tylko 1 lub 2 zawory.
 

Udzielamy rocznej gwarancji na nieograniczony przebieg na naprawę sterownika hydraulicznego.
 

Części zamienne używane do naprawy:

 

 

Masz pytania? Dział naprawy doradzi w kwestiach technicznych:

Dział naprawy Kijów- Autostrada kolejowa 4

  • +38 050 5272236 
  • +38 096 8330485 
  • +38 063 1156120
  • Dmytro

Dział napraw Kijów - Aleja Stepana Bandera 21B

+38 096 8965155

+38 066 2105567

+38 099 0415901

Dział naprawy Lwów

  • +38 050 2628449 
  • +38 067 4692328
  • Dmytro

 

Dział naprawy Odesa

  • +38 098 1103761 
  • +38 050 2628449
  • +38 067 4692328

 

Dział naprawy Charków

  • +38 096 8122122
  • +38 093 1410041

 

Dostawa i płatność

Dostępne metody płatności

  • Płatność gotówką przy odbiorze

Metody wysyłki

  • Przesyłka kurierska (35 zł - płatność przy odbiorze)
Questions - Answers (0)